Компанія "Воля"

Відгуків 62
Вулиця Сихівська, 4
(1 поверх)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт,Сб09:00 - 19:00Без перерви
НдВихідний
Проспект Шевченка, 3
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт,Сб09:00 - 19:00Без перерви
НдВихідний
Вулиця Володимира Великого, 51
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт,Сб09:00 - 19:00Без перерви
НдВихідний

Інформація

Підключення до високошвидкісного інтернету та цифрового телебачення.

Відгуки

Додати відгук
Для того, щоб залишити відгук, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі
Валентина Грицик: (Ревізор)
Не сподобалось
Ось уже декілька місяців я "щасливий" користувач послуг цієї компанії. Попереднього провайдера Воля поглинула і так вийшло, що я їхній клієнт.  Перші два місяці інтернет регулярно зникав на вихідні)) і звісно ж в суботу  та неділю ніхто не поспішав з налагодженням, бо майстри виходять на роботу в понеділок на 9.00. За пару раз таких виключень я вже знала, що інет буде в понеділок об 11.00)) Прийшли на роботу, взяли завдання,  пішли виконувати. Воля - це така структура із совєтскім мишлєнієм. Кол-центр не знає де майстри, майстри не знають, що бреше кол-центр. Ніхто ні за що не відповідає. Зараз, слава Богу)), більш-менш, працює, швидкість правда не дотягує до заявленої та час від часу сервер вилітає, але то вже мєлочі після пережитого

Відповісти:

Валентина Грицик,
Валентина Грицик, 
Любомир Литвин: (Ревізор)
Сподобалось
Користуюся інтернетом від цього провайдера, проблем ніяких не виникало і надіюся що не буде)

Відповісти:

Любомир Литвин,
Любомир Литвин, 
Oleh Kindzer: (Друг LIST'а)
Сподобалось
У мене особисто ніякий проблем з постачанням інтернет звязку з іхньої сторони нема. Швидкість достатньо хороша

Відповісти:

Oleh Kindzer,
Oleh Kindzer, 
Marta Helysh: (Друг LIST'а)
Сподобалось
Багато хто незадоволений роботою цього інтернет-провайдера... мені, напевно, пощастило) Працює інтернет досить добре, кардинальні збої бувають не часто. Тож загалом нормально.

Відповісти:

Marta Helysh,
Marta Helysh, 
Ірина Гула: (Критик)
Сподобалось
Користувалась кабельним тб та інтернетом від цього провайдера. Якістю і цінами задоволена повністю. Та обслуговування на лінії підтримки на 5+.

Відповісти:

Ірина Гула,
Ірина Гула, 
Олена Львів: (Перехожий)
Не сподобалось
У львівському відділенні Воля вул.Личаківська,17 працює хамовита працівниця на ім'я Руслана (прізвище вона відмовилась називати), на бейджику написано "Руслана". Люди, не підходьте до неї за консультацією - зневажливе та хамовите ставлення до клієнтів!!!! Шануйте себе та свої нерви!!! Написала скаргу в книгу пропозицій та скарг, але щось не віреться, що з того щось буде. Оцінка негативна!!! (програма вимагає ставити зірочки!!!!)

Відповісти:

Олена Львів,
Олена Львів, 
Володимир : (Ревізор)
Сподобалось
Хороша компанія ВОЛЯ.Користуюсь послугами.Задоволений.Хороша підтримка користувачів,інколи довго дозвонюватись.Але завжди допоможуть

Відповісти:

Володимир ,
Володимир , 
Катерина Петрова: (Перехожий)
Не сподобалось
Iнтернет жахливий, постiйно не працюе, працiвники Волi займаються телефонним переслiдуванням, постiйно телефонують з нiкому не потрiбними пропозицiями. Цього провайдера не порекомендую навiть злiйшому вороговi.

Відповісти:

Катерина Петрова,
Катерина Петрова, 
Настя: (Друг LIST'а)
Сподобалось
Користуюсь послугами інтернету  та телебаення вже давно.Також можна отримати тут знижку.Мені подобається

Відповісти:

Настя,
Настя, 
Bohdan Kryvyi: (Друг LIST'а)
Не сподобалось
"раньше было лучше"))Ціна надто висока, якість інтернету останнім часом не радує. Просто може періодично зникати і появлятись...

Відповісти:

Bohdan Kryvyi,
Bohdan Kryvyi, 
Maria Salyga: (Перехожий)
Не сподобалось
За тиждень 2 рази поповнювали рахунок, щоб збільшити швидкість, так, як просили консультанти, швидкість не збільшили. Додзвонитися в центр не можливо. От чим займається компакія і ваші консультанти? Коли є проблема - то ніхто не поспілкується, тільки втирати людям вмієте.

Відповісти:

Maria Salyga,
Maria Salyga, 
Andrii Matviiv: (Перехожий)
Не сподобалось
Користуємося 4 роки. Ціна завищена як на мене. Для вирішення проблеми з інтернетом або його швидкістю вам запропонують годину часу провести відключаючи та підключаючи кабеля. Маємо гіркий досвід того що навіть виконавши всі вказівки швидкість зменшилася . А на наступний день нам запропонували знову провести процедуру включення та виключення. Шукаємо провайдера який забезпечить стабільну роботу інтернету. Номер договору 2005836

Відповісти:

Andrii Matviiv,
Andrii Matviiv, 
Alice Savuliak: (Перехожий)
Не сподобалось
Якщо б мені сказали назвати найгіршого провайдера в Україні, це була б Воля. Ніколи нікому НЕ рекомендую підключатися!!!! зараз в пошуках нового провайдера

Відповісти:

Alice Savuliak,
Alice Savuliak, 
Наталия: (Критик)
Сподобалось
Користуємось послугами уже давно.В загальному задоволені.Інтернет стабільний.ІНколи пропадає,але в цілому це не часто.

Відповісти:

Наталия,
Наталия, 
Nikolai Vedenin: (Критик)
Сподобалось
Вже 4 роки користуюсь послугами цього провайдера. Перебоїв з інтернетом немає, 100мб (оптика) швидкість чудова, час від часу буває потрібно перезавантажувати модем, впринципі це не від провайдера залежить. Але працює стабільно і ніколи не збоїв. Сихів (район драгана)

Відповісти:

Nikolai Vedenin,
Nikolai Vedenin, 
Оля Коростіль: (Перехожий)
Не сподобалось
Це просто наглість вищого класу .Користуюсь цим інтернетом 3 роки.Позвонила консультант запропонувала збільшити швидіксть в тричі лише за 66 коп на добу.Я погодилась.Протягом 2 -х тижнів ніякого збільшення не було замітно ,подзвонила з вимогою щоб відключили,а віявляється консультант заявляє,щоб збільшилась швидкість потрібно змінити модем.І такої можливості,щоб повернутись до свого старого пакету потрібно чекати місяць.Виходить гроші платиш,а інтернету так і не було б якби сама не позвонила і не взнала.Один консультант говорить одне,другий інше.Це просто кошмар.Буду шукати взагалі іншого провайера.

Відповісти:

Оля Коростіль,
Оля Коростіль, 
Max Diviani: (Перехожий)
Не сподобалось
Дуже погано! Домовився з оператором на підключення у неділю, с 15 до 18 години. Результат: пропав вихідний, бо ніхто не прийшов. Та як вияснилось після повторної розмови у кол-центрі, ніхто і не збирався приходити. На моє питання "коли?" сказали що дізнаються та швидко передзвонять. Дзвінка я теж не дочекався. Моя порада: не звертайтеся до цих людей.

Відповісти:

Max Diviani,
Max Diviani, 
Оля Копитко: (Ревізор)
Сподобалось
якщо довго користуєтесь послугами провайдера, то можна подзвонити в колцентр і сказати, що хочете відмовитись від послуг, зразу ж запропонують знижку, і вже на рівному місці вартість послуг стане меншою)лайфхак для користувачів

Відповісти:

Оля Копитко,
Оля Копитко, 
Зоряна Кузьо: (Друг LIST'а)
Сподобалось
Користуюся вже досить довго послугами компанії, певно років 10. Кабельним та інтернетом. Все працює добре, без збоїв.Інтернет не пропадає, швидкість хороша. Нарікань поки не маю. ))

Відповісти:

Зоряна Кузьо,
Зоряна Кузьо, 
Роман Сало: (Друг LIST'а)
Сподобалось
Дуже непогана фірма. Працює і Інтернет і  кабельне телебачення. Нарікань не було з початку користування послугами

Відповісти:

Роман Сало,
Роман Сало, 
Ярослав Хемій: (Перехожий)
Не сподобалось
І ще : проводять акцію-ТБ+інтернет за 69 грн/міс. Це все чос. Така ціна діє перші 3 місяці,а потім - 124грн. Ще раз: нікому не раджу.Хіба в самому крайньому випадку-коли нема іншого вибору.Швидкість яку вони заявляють зовсім не така,навіть не приблизна. Повторюсь цим провайдером хіба переглядати картинки але ні в якому разі не завантажувати-бо зависне і почне перегружатись їхній модем(а без нього ніяк)!!!!

Відповісти:

Ярослав Хемій,
Ярослав Хемій, 
Ольга Сова: (Ревізор)
Сподобалось
За останні кілька років покращилось обслуговування та якість надання послуг. Постійні акції і заохочення для тих хто хоче відмовитись від послуг компанії

Відповісти:

Ольга Сова,
Ольга Сова, 
Ярослав Хемій: (Перехожий)
Не сподобалось
Цього провайдера я б вибирав в останню чергу.На даний час ним користуюсь бо нема іншого вибору.Але як тільки зявиться хтось інший - перейду відразу в той же день. Інтернет не просто жахливий, а ніякий.Їхній модем перегружається кожні 5 хвилин,процес перезагрузки триває 3хв,потім 4-5хв працює і знову те саме, особливо це вечером.Їхнім інтернетом хіба що фото переглядати і то ті які зроблені мобільним.Не раджу.Ні в якому разі.

Відповісти:

Ярослав Хемій,
Ярослав Хемій, 
Володя Федак: (Перехожий)
Не сподобалось
Не має слів виразити своє незадоволення якістю роботи даного провайдера кабельного телебачення і інтернету.Такі кантори не повинні працювати,

Відповісти:

Володя Федак,
Володя Федак, 
Тарас Грицевич: (Перехожий)
Не сподобалось
Хочу поскаржитись на хамську поведінку представниці фірми. Подзвонила жінка, що представилась представницею "Волі" (тел. 0675075098) і сказала, що мені паралельно до кабельного телебачення підключать на кілька місяців інтернет, за який додатково будуть знімати плату. На моє заперечення, що я не маю потреби у цій послузі (користуюсь іншим інтернет-провайдером), ця особа похіхікала і кинула трубку. Мої дзвінки скидує. Попереджаю офіційно, що за жодні нав'язані без моєї згоди "послуги" я платити не буду, вплоть до розірвання договору на послуги кабельного телебачення!

Відповісти:

Тарас Грицевич,
Тарас Грицевич, 
Sergiy Ilnytsky: (Перехожий)
Не сподобалось
Не провайдер а якась пародія.. Добре що в дома інший провайдер. Мав проблеми з ним на роботі і дуже багато проблем. Вічно пропадав, бували випадки що тижнями не було і ніякої компенсації з боку провайдера, хоча проблема полягала в несправном їхньому устаткуванні. Терепець увірвався тоді коли заблокували айпі за яким містився фтп сервер дуже потрібний для роботи. Перевірив в друзів які теж на Волі були, та ж ситуація, причому з будь-якої іншої мережі заходило все добре. На мої доводи в кол центрі відповідали тільки : "Компанія Воля не має практики блокувати айпі". Близько 1 тижня часу, більше 50 дзвінків, биття головою в стіну і без результатів. Поміняли провайдера і все гуд.. гора з плеч . Категорично не рекомендую.

Відповісти:

Sergiy Ilnytsky,
Sergiy Ilnytsky, 
Alexander Miroshnikov: (Ревізор)
Сподобалось
Компанія на ринку вже давно, розмовляв з їхньою так званою довідкою. Дуже приємний консультант надав всьо необхідну інформанію  мені по цифровому тб.

Відповісти:

Alexander Miroshnikov,
Alexander Miroshnikov, 
Александр Зданович: (Перехожий)
Не сподобалось
Воля із своїми акціями - це чергове дурилово народу. Замість обіцяних 100Мбіт/с перших три дні швидкість була 60-70Мбіт/с, а потім до15Мбіт в ночі, а в день взагалі 6-10Мбіт/с. В сервіс-центрі у Львові по вул. Виговського29-а сказали що ні чим допомогти не можуть, що треба дзвонити на гарячу лінію, де ніколи ніхто не відповідає. В загальному- хто бажає даремно витратити гроші, підключайте інтернет від Волі.

Відповісти:

Александр Зданович,
Александр Зданович, 
Ернесто Че: (Перехожий)
Не сподобалось
Це дуже "епічно" коли збираюся залишити негативний відгук, а інтернет в цей момент пропадає) Підключений до Волі 3 роки, гіршого г*вна у Львові не має... Якщо спочатку ще було терпимо, то тепер жах!!! Номер їхньої підтримки 2323333 вже на пам'ять знаю! Інтернет пропадає 2-3 рази в тиждень, ціни шалені, а остання крапля - це те що 30.12.2014 інтернет почав пропадати кожні пів години, на 2-3 хвилини! 2 рази викликав майстрів, і 2 рази мені дзвонили і казали що вони полагодили проблему. А насправді нічого не змінилося! Висновок - ніколи і нікому не буду радити цей інтернет! Зараз переходжу на "копійку".

Відповісти:

Ернесто Че,
Ернесто Че, 
Маряна Михалевська: (Перехожий)
Не сподобалось
Ніколи і нікому не раджу "компанію" Воля. Цілком погоджуюся із коментарем, про те, що там "права рука не знає, що робить ліва". Мене підключали аж 3 місяці: у вересні майстер не прийшов ні разу. у жовтні мастер прийшов, покрутився годину, не зміг мене підключити, сам зняв замовлення (аби мене не турбували працівники кол-центру) і пішов, сказавши, щоб тепер дзвонити йому напряму і він в будь-який момент прийде і мене підключить. після цього я домовлялася з ним протягом 3-ох тижнів, але майстер постійно говорив що дуже зайнятий і ми знов передомовлялися на інший час. Потім цей "мастер" перестав відповідати на мої телефонні дзвінки і я стала наново штурмувати їхній кол-центр. В листопаді я знов 3 тижні просила підключити мене до Волі. Мені назначали час, але майстрів так і не було, доводилося цілими днями чекати їх вдома, дзвонила безперестанку в кол-центр, там обіцяли що мастер прийде наступного дня, але знов нікого не було. Нарешті в кінці листопада прийшло аж три "СПЕЦІАЛІСТИ" пробули годину, почухали голову і сказали, вибачте, але ми не вміємо і не знаємо як підключити вашу квартиру (це при тому що три із чотирьох кавртир на площадці підключені саме до Волі). Висновки робіть самі. Цього дня я подзвонила до іншого провайдера і вже наступного дня мене підключили до інтернету менш ніж за годину.

Відповісти:

Маряна Михалевська,
Маряна Михалевська, 
Елена Демянчук: (Перехожий)
Сподобалось
Ми цілком задоволені цим провайдером, про ціни не будемо говорити - інет працює супер, канали також. Бувають збої, але дуже рідко. Всі питання вирішуються по телефоні дуже швидко, при установці майстру платити не потрібно (можливі чайові на ваш устрій). Як замовили послугу підключення, майстер прийшов вчасно перед цим попередивши по телефону +/- годину приходу. Ми дуже задоволені. Ціна - відповідає якості. Ми всі би хотіли за 1 грн. і інет швидкісний + 1000 каналів, але даже сир в мишиловці не буває безплатний, так як його потрібно купити. Так що користуйтесь і передивіться свої позиції.

Відповісти:

Елена Демянчук,
Елена Демянчук, 
Sergey Tabakar: (Перехожий)
Не сподобалось
Шарашкіна контора! Права рука не знає, що робить ліва. Приходять повідоь\млення про неіснуючу заборгованність.Завдяки запису заглявшого майстра про те, що сосыди не пустили обладнати будинок півроку не можу провести інтернет та цифрове TV.Шукаю нормального провайдера.

Відповісти:

Sergey Tabakar,
Sergey Tabakar, 
Галина Гануляк: (Перехожий)
Не сподобалось
это какой то дурдом.я подключила волю два месяца назад,и у меня два месяца не работает интернет. К ним очень трудно дозвониться, иногда они даже не слушают, кидают трубку.мой совет другим, не подключайте волю, они названивают, заманивают, приходят мастера, и еще им надо платить. это шарашкина кантора. буду писать жалобы.

Відповісти:

Галина Гануляк,
Галина Гануляк, 
Andriy Mochnackyi: (Перехожий)
Сподобалось
Провайдер, як провайдер. Живу в центрі і варіантів підключення до провайдера було обмаль. На коли домовився з майстрами, тоді і прийшли. Користуюсь ось майже рік. проблеми були, але не катастрофічні. Нет є постійно, єдине що не подобається - ціна.

Відповісти:

Andriy Mochnackyi,
Andriy Mochnackyi, 
Вова Чорний: (Друг LIST'а)
Не сподобалось
друг користується, каже що лажа. коли сидів в нього, то навіть контакт не може нормально прогрузити. часто зависає та відключається сам по собі

Відповісти:

Вова Чорний,
Вова Чорний, 
Lesya Savka: (Користувач)
Не сподобалось
Вже 5  днів відсутній сигнал , немає ні інтернеру, ні ТБ.
Проблему вирішити не можуть через відсутність вишки, а дах похилий і слизький тому полагодити порваний провід немає змоги!!!! Клієнтам чекати весни????

Відповісти:

Lesya Savka,
Lesya Savka, 
Serhiy Lyebyedyev: (Користувач)
Не сподобалось
Начальник служби взаємодії з клієнтами Олена Гусейнова дуже непрофесійна, невихована, не вміє працювати з людьми, поводиться дуже зарозуміло.

Відповісти:

Serhiy Lyebyedyev,
Serhiy Lyebyedyev, 
Юля Шеремета: (Перехожий)
Не сподобалось
Цифрове 3 день немає сигналу. Подзвонили вирішити це запитання, а ми навіть не додзвонились , бо оператор збив.
Будемо взагалі відмовлятись від тої Волі.

Відповісти:

Юля Шеремета,
Юля Шеремета, 
Марія Височанська: (Визнаний експерт)
Не сподобалось
Я бачу ця компанія нічим не краща нашої влади, така ж брихлива!!! Замість обіцяних 100мб є від сили 25мб! Народ зробить щось з цим, а ні то втратите своїх абонентів через свою халатність!!!!!

Відповісти:

Марія Височанська,
Марія Височанська, 
Natalja Ambrosijchuk: (Користувач)
Не сподобалось
найгірший провайдер який тільки може існувати!! взагалі незнаю як вони ше залишаються на ринку з такими *послугами*. в нас був аірбайт 3 роки тепер іх викупили нажаль воля. за 3 тижні 3 рази по вихідних пропдав інтернет, дзвониш до тупих операторів (вибачте але тупіших я ще не зустрічала просто) які не компетентні взагалі ні в чому, і допомоги ноль. тільки обіцянки все виправити. після місяця боротьби з цим провайдер прийшов нарешті *майстер* який 2 слова до купи зліпити не міг і сказав що це проблема в ноутбуці, тоді ми показали нший ноутбук, вже напевно немав що сказати пообіцяв що все виправимо. пройшло 3 дні, ми дальше без інтернету, сервіс жахливий, НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!і щоб розірвати договір треба ще й їхати в їхній офіс який працює лише до 19.00 в той час коли всі номральні люди на роботі також!!!!!

Відповісти:

Natalja Ambrosijchuk,
Natalja Ambrosijchuk, 
Тетяна Ксьондзик: (Критик)
Сподобалось
з Волею співпрацюємо уже не перший рік, досвід є різним як позитивні моменти так були і не приємні моменти, АЛЕ оператори завжди ідуть на компроміс із клієнтом, та стараються залагодити не приємні моменти надаючи певні знижки та підключаючи до акцій =)

Відповісти:

Тетяна Ксьондзик,
Тетяна Ксьондзик, 
Борис Співак: (Користувач)
Не сподобалось
Якщо хтось з осіб які мають відношення до провайдера ВОЛЯ це читає... то знайте ви ЛГБТ спільнота... + аферюги, я виконав всі Ваші умови а Ви Л**Тси не ввімкнули мені Всі канали мого пакету, я ходи в Сервісцентр Ваш, там також обіцяли......що з 1 листопада 2017 по 31 січня 2018  все ок. але сьогодні  2 листопада..... одним словом.....ви ЛГБТ!. по іншому ...... попробуйте виправитись ! і я вас назву по іншому а не обізву. на даний момент ви  вищевказана абревіатура.

Відповісти:

Борис Співак,
Борис Співак, 
Доведеться змінити провайдера так як викликали майстра не дочекались. А обіцяли що Він прийде.

Відповісти:

Та це зовсім не серйозна контора. Щоб кабелювати будинок я чекаю відповіді вже 3 місяці і на питання "коли це станеться?" мені відповідають, що я безтолку трачу їх час, а цими питаннями вони не займаються.

Відповісти:

з 05 вересня чотири рази призначали встановлення . З них 2 рази не прийшли майстри . а 2рази не могли відкрити шафу для підключення кабелю, вилізти на кришу,не було чим просверлити дірку для кабелю. Обіцяли прийти черговий раз. СЕРВІС не радує, а яка буде якість обслуговування????

Відповісти:

Абсолюютно згідна з попереднім коментарем. Такі контори взагалі не повинні існувати.

Відповісти:

Колл центр взагалі безтолковий. Ніхто по суті нічим допомогти не може. Замовили виклик майстра, він не прийшов. На питання чому, в колл центрі відповісти не змогли, немає людини з якою можна зв'язатись і вияснити в чому проблема і як довго чекати майстра. Інтернет потрібен негайно, проблема з лінією по вині провайдера, ніхто нічого не робить. Провайдера доведеться змінити.

Відповісти:

всі відгуки правильно оцінюють ситуацію - воля це суцільний жах а не провайдер! перебої з доступом до інтернет щодня! колл-центр - суцільна тупість і хамство!

Відповісти:

Майстри по відновленню послуг беруть хабарі, ще й заявляють, що їх викликали в позаробочий час, це при тому, що дзвонили в вівторок, приїхали в п'ятницю в 16.00. В прес-центрі, так само нічого не знають. Коли попросили надати документи за отримані кошти, просто відключили послугу.

Відповісти:

ху*ня рідкісна!! НІКОЛИ з ними не звязуйтесь!!!!!

Відповісти:

Знаєте назвати це- провайдером,язик не повертається!!!!!!!! Вже 4дні дзвонимо ,з тим що інтернетн не працює або працює з великими перебоями,то є то нема і причому нема більше ніж є, а нам по телефону кожного разу одну і ту саму процедуру говорять пройти ,тобто: від'єднайте кабель від модему,,,, не помагає,,,,від'єднайте від перехідника,,,не допомагає,,,перезагрузіть модем,,,,і.т.д....можу багато ще написати,, я вже за 4дні задовбалась відсувати свої столи,щоб від'єднувати їхні кабелі,,при чому це по декілька разів на день,, ну накінець домовились що прийдуть їхні техніки,, прийшли в неділю,,,в 11.00,щось там покрутили, взяли грошей тай пішли, інтернет був 15 хв.пропав,дзвонимо знову..., оп'ять все круги ада з кабелями , спілкування зі всіма їхніми техніки ,все це чекання на лінії,,,,,.....,накінець вернулись хлопці знову ,,,це ще неділя,,,сиділи біля модему годину, розказували всякі байки стосовно того чому нема інтернету, натякаючи що це в нас проблема, ну щоб виклик був оплачений...розумієте так.....,нарешті вирішили замінити модем...поставили такий самий як зняли.... ,посиділи ще 20хвилин, нарешті вирішили сказати що посидять в машині поки сконектиться модем....,ну і натякнули що в них робочий день закінчується,ви пам,ятаєте це ще неділя 15.00, інтернету нема.,поїхали залишивши нас без інтернету., дзвонимо знову....ну і опять....Ви знаєте мало того,що мені пропала вся неділя ,так мені прийшлось 4 рази мити підлогу і підмітати ,оскільки шановні майстри ,їх було двоє, вирішили не роззуватися всі рази коли заходили виходили,,,,, шановній компанії я б порекомендувала видавати таким майстрам "БОХІЛИ", а ще щоб встановили таку функцію як "ми вам передзвонимо"оскільки за чотири дні наших дзвінків і переключання з одного майстра на інншого, і все це зі слуханням музики,поки зайнятий оператор, ми зговорили з мобільного чи малу суму, може варто її вирахувати з абонплати,я подумаю, а ще за весь період поки у мене такі проблеми з інтернетом, взагалі мені потрібно подумати чи варто вам оплачувати за цей місяць,.!!!!! Ми досі з таким інтернетом не зважаючи на таку кількістьзаявок про неполадки!!!!! В мене нема жодного бажання залишатись їхнім клієнтом і Вам не рекомендую, !!!!!!перш ніж підключатись почитайте відгуки, це стосується всіх провайдерів,маю велику надію,що мій відгук, вбереже вас від такого горе-провайдера!!!!!!!!!!!!!оцінку 1 зірочку мусила поставити тому,що не хоче опублікувати відгук без оцінки, вони і одиниці не вартують!!!!!

Відповісти:

Жахливий провайдер кабельного телебачення!Якість зображення непогана ,але нас стали тероризувати колекторська фірма компанії "Воля" начебто ми маємо борг.Ходили в колл центр,показували квитанції.обіцяли розібратися,а над нами і далі знущаються.І чому неможливо вирішити дане питання-незрозуміло.З керівництвом переговорити не вдається- лише по запису через місяць.Будемо відмовлятися,поставимо суп. тарілку.

Відповісти:

Про какую оценку речь?Три дня не работают основные каналы(новый,Интер и т.д.)Дозвониться просто нереально!!!Автоответчик тараторит.А где же живые люди.Только деньги дерут!!!Надо разрывать договор!Мастера бестолковые.Настраивали в прошлый раз по телефону.На разговор истратили кучу денег!!!НЕДОВОЛЬНА!!!!!!!!!

Відповісти:

Не організація, а дурдом. Відсутній нормальний зв"язок. Тараторять тільки автомати. Відсутність якісного обслуговування.

Відповісти:

Безтолкова лінія підтримки. Написав листа на abonents@.. - відповіді не отримав. Підключатися передумав.

Відповісти:

Десь з грудня дуже погане зображення таких каналів, як 1+1, Інтер, СТБ, Україна, ICTV, напевно будем відключатись

Відповісти:

надзвичайно неякісний інтернет, з перебоями, таке враження ніби плачу 100 грн в повітря, пробував дозвонитись до оператора, так чекав 10хв на звязку.

Відповісти:

Не має слів виразити своє незадоволення якістю роботи даного провайдера кабельного телебачення і інтернету.

Відповісти:

Ніколи не користуйтесь їхніми послугами, то в них профілактика, то обіцяють безліміт, а потім вилазе кругленька сума, і ще й не так просто з ними договір розірвати, бо почнуть розказувати шо то ви винні
я з ними був майже 2 роки, ФУФЛО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Відповісти:

При першій ліпшій можливості відмовлюсь від послуг - виникла проблема:обіцяли швидкість 100 Мбит/с - надають 5 Мбит/с - в загальній сумі за 2 дні - 2 години розмов по телефону, пояснень, сварок - результату 0. Хотів поговорити з керівником центру обслуговування - відповіли що тільки по запису і через 11 днів.
Ніякої лояльності до клієнта

Відповісти:

Залишив заявку на підключення, хлопці прийшли лише через три тижні, вилізли на горище, сказали "немає кабелю, дзвоніть пізніше" і пішли. Наступного разу залишив заявку, подзвонила дівчина з колл-центру, пояснив ситуацію, попросив з'ясувати. Через 15 хвилин відзвонила і все чітко й детально пояснила (занадто далеко свіч, внаслідок цього можливі перебої, можлива поломка обладнання і тому краще почекати доки з'явиться свіч поближче і т.д., постійно при цьому вибачаючись).Так що не всі в їхній службі підтримки неадекватні) КТБ показує нормально, немає нарікань ніяких.

Відповісти:

Треба ввести оцінку 0, бо на 1 Воля не тягне. Цілком згідна зі всіма відгуками. 4 місяці постійні перебої з зображенням, допомоги в колл-центрі не отримаєш, хамлять тобі за твої ж гроші. Поскаржитись нема кому: телефони відсутні, сайт - це взагалі таємниця, покрита мраком. Готова відключатись, але, нажаль, в моєму районі повна монополія ВОЛІ!!!!!!!!!!!!!

Відповісти: