Логопедичний центр "Розмовляйко"

Розмовляйко - фото
вулиця Жасминова, 9
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 19:00Без перерви
Сб,НдВихідний

Інформація

Логопедичний центр «Розмовляйко» надає логопедичні, психологічні та корекційні послуги для дітей раннього, дошкільного та шкільного віку, а також для дорослих. Наша кваліфікована команда логопедів, психологів та інших спеціалістів надасть грамотну консультацію, проведе детальну діагностику мовлення та розробить індивідуальну корекційну програму. Ми комплексно працюємо над подоланням порушень розвитку.
  • Консультативна діагностика мовлення. Первинна консультація у логопеда-дефектолога. Діагностика фонематичних процесів, звуковимови, складової структури слова, лексико-граматичного компонента, комунікативної функції, стану артикуляції.
  • Заняття з логопедом. Формування правильної звуковимови — постановка та автоматизація звуків. Розвиток зв'язного мовлення. Обстеження процесів читання та письма, корекція дислексії та дисграфії. Подолання фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення.
  • Заняття з логопедом-дефектологом. Розвиток мовлення та артикуляційної моторики. Розвиток пізнавальних психічних процесів. Складання індивідуальних корекційних програм. Проведення корекційних занять із дітьми з тяжкими порушеннями мовлення та наявними супутніми діагнозами.
  • Консультація практичного психолога. Первинна консультація, що включає:обстеження пізнавальних психічних процесів (пам'ять, увага, сприймання, мислення і т.д.); обстеження емоційно-мотиваційних психічних процесів; обстеження навичок навчальної діяльності (самоконтроль, довільність поведінки, вміння діяти за вказівкою і зразком); обстеження особистості дитини (самооцінка, інтереси).
  • Діагностика готовності дитини до школи. Діагностика психологічних особливостей розвитку дитини та визначення їх рівня відповідно до вікових норм. Обстеження вмінь та навичок дитини, які необхідні для навчання у школі.
  • Сенсорна інтеграція. Проведення занять для відновлення злагодженого функціонування усіх сенсорних систем (дотик, вестибулярний апарат, відчуття тіла, нюх, зір, слух, смак). Розвиток соматогнозису (сприйняття тіла); розвиток когнітивної сфери (пам'ять, увага, мислення, сприйняття, самоконтроль, саморегуляція і т.д.).
  • Нейрокорекція. Проходження батьками тестування для отримання спеціалістом інформації про особливості дитини. Проведення діагностики порушень психічних функцій, їх корекція та розвиток, а також їх відновлення після локального ураження головного мозку у разі потреби.
  • Мозочкова стимуляція. Вправи подібні на лікувальну фізкультуру, під час якої мозок постійно змушений об'єднувати рухові, сенсорні, зорові, слухові, тактильні функції, а також функції моторного планування і підтримки балансу, що дозволяє краще виконувати інтелектуальні завдання надалі.
  • Tomatis-терапія. Проведення Tomatis-терапії, під час якої відбувається нейрослухова стимуляція з індивідуальним підбором аудіопрограми в залежності від потреб корекції. Ця терапія стимулює мозок за допомогою спеціально розробленого «електронного вуха» та обладнання з кістковою провідністю.
  • Forbrain. Цей метод позитивно впливає на розвиток сенсорної звукової системи та особливо ефективний при порушеннях фонематичного слуху, постановці проблемних звуків, формуванні правильної складової структури слова. Forbrain застосовуємо курсом (10 занять) під час логопедичних занять.
  • Soundsory. Мультисенсорна програма спрямована на розвиток когнітивних процесів (пам'ять, увага, мислення, сприйняття, самоконтроль, саморегуляція та аналіз інформації), нормалізацію роботи зон головного мозку, формування взаємозв'язку між мисленням і діями.

Відгуки