Науково-виробничий центр "Акрос"

Акрос - фото
вулиця Ботєва, 4
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 18:00Без перерви
Сб,НдВихідний

Інформація

Програма «АКРОС Склад» призначена для:

  • ведення обліку складів, товарів (номенклатури) на них (зокрема найменування повні та скорочені, одиниці вимірювання, кількість (наявність) товарів, характеристики, ціни прихідні, розхідні тощо) та складські дані (відділ, склад до якого належить номенклатура, облік переміщення між складами, з фірми та на фірму, відповідальні по складах та ін.), а також інших додаткових відомостей (наприклад, термін придатності, статус та ін.);
  • управління складськими запасами, продажами, закупівлями, аналізом даних;

Описання функціональності програми

Електронний документообіг

Work’sOrganizer

Функції системи електронного документообігу Work’sOrganizer:

  • Планування та організація структури фірми;
  • Ведення обліку працівників, їхніх особистих, професійних даних та інших додаткових відомостей;
  • Ведення електронного документообігу всередині та за межами фірми;
  • Обробка, створення та впровадження наявних документів в електронний документообіг;
  • Контроль та аналіз робіт(виконуваних і виконаних) та подальше їх планування;
  • Ефективна взаємодія між структурними підрозділами фірми та усіма її працівниками;
  • Також електронний документообіг Work’sOrganizer передбачає можливість ідентифікації користувачів та розподілу їх прав та повноважень стосовно створених та наявних документів та завдань.

WorksOrganizer: Салон краси

Пропонуємо вашій увазі конфігурацію CRM системи WorksOrganizer з обслуговування клієнтів центру краси. Основною перевагою є зручний метод ведення клієнтів і наданих їм послуг.

При занесенні даних про клієнта потрібно створити для нього картку. Тут є можливість вибрати клієнта з доступних або створити нового. Тут вносяться основні дані про клієнта, а також його контактні дані.

У цій карті будуть відображатися записи про всі процедури або послуги, які були надані клієнту. Також по кожній процедурі можна створити нагадування в планувальнику, який не дасть про неї забути. У конфігурації для центрів краси даний модуль був вдосконалений. Тепер при створенні нагадування, коли це потрібно зробити швидко, встановлюємо дату початку процедури, вибираємо клієнта, а також процедури, які він буде проходити, відповідно тривалість події буде збільшуватися відповідно до обраних процедурами. Також, якщо є кілька кабінетів, можна чітко вказати до якого з них призначений клієнт. Є можливість переглянути вільний час по кожному кабінету, або відправити всі ці дані на друк.

Для додавання послуги ми вибираємо її з довідника або створюємо нову, із зазначенням назви, ціни та інших особливостей. Також, якщо у клієнта передбачена знижка - можна відразу вказати і її. У такому випадку система автоматично підрахує загальну ціну. Часто виникає потреба в повторному проходженні процедури, тому тут можна вказати дату її повторення. Оскільки клієнтові потрібно нагадати про повторне проходження процедур, то для зручності в програмі існує звіт «по повторних процедурах». Тут вказується період пошуку клієнтів для повторного проходження процедури. Система уточнює формат виводу даних (друкувати або відкрити в таблиці). Тут знаходиться повний перелік клієнтів, процедур і дати їх повторень. Це дає можливість повідомити клієнта і, при необхідності, перенести його процедуру на іншу дату.

У даній системі також присутня можливість групового оповіщення клієнтів за допомогою sms і електронної пошти. Для цього вибираємо клієнтів. Система підтягує їх контактні дані. Вносимо повідомлення і натискаємо «Відправити».

Додатково можна переглянути інформацію про виконану роботу за певний період часу і роздрукувати його. Крім того, у «випадаючому» меню для кожного стовпця можна миттєво застосувати одну з типових статистичних функцій (мінімальне, максимальне, усереднене значення, кількість всіх і кількість різних значень), що дасть повну картину про отриманих даних.

Варто відзначити, що внесення працівників (користувачів) в систему відбувається зручно і швидко. Також є можливість розділити їх по групах і надати / обмежити кожному з них свої права і повноваження до всіх даних, що зберігаються в системі Work'sOrganizer.

Відгуки