ІТ-Сервіс Груп

ІТ-Сервіс Груп
Вулиця Олени Степанівни, 45
(2 поверх)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 18:0013:00 - 14:00
Сб,НдВихідний

Інформація


Сервісний центр ТзОВ «ІТ-Сервіс Груп» працює на ринку гарантійного та післягарантійного ремонту офісної та комп'ютерної техніки з 2008 року і займається комплексним обслуговуванням малих та середніх підприємств.

З перших днів роботи керівництво компанії поставило перед собою мету – максимально допомогти користувачам у ремонті та обслуговувані , мінімізувавши виникнення незручностей.

Основною політикою у нашій роботі , вважаємо, якісне виконання завдань користувачів.

"ІТ-СервісГруп" спеціалізуєтьсянаремонтіноутбуківтанетбуківбудь-якоїскладності, ремонтімоніторів, блоківбезперебійногоживлення, факсів, сканерів, DVD-програвачів, автомагнітол, LCD телевізорів, фотоапаратів, заправцітарегенераціїкартриджів, продажі, встановленні, ремонтітаобслуговуваннікопірівтапринтерів.

Також ми консультуємо покупців до придбання товару і підтримуємо інформаційно після здійснення покупки.

Для реалізації цієї мети ми використовуємо індивідуальний підхід до кожного клієнта, уважно вивчаємо його проблеми і підбираємо рішення, яке максимально відповідає задоволенню його потреб , що дозволяє споживачеві отримувати високий рівень якості послуг, відповідно до сучасних вимог.

Висока якість виконання робіт, які ми пропонуємо, підтверджено великим досвідом роботи наших інженерів, які працюють в своєму напрямку понад п'ять років та підтверджені відповідними сертифікатами виробників.

Ми постійно оновлюємо базу знань наших спеціалістів для професійного ремонту техніки нових лінійок продукції всесвітньовідомих фірм таких як ASUS, ACER, TOSHIBA, MSI, HP, COMPAQ, CANON, APC, OKI, EPSON, MUSTEK, HYUNDAI, GENIUS.

Спектр послуг сервісного центру включає в себе всі необхідні операції, що супроводжують життя будь-якого сучасного офісу .

Ми завжди уважно вислухаємо Ваші скарги та побажання і намагатимемось допомогти!

Звертайтесь і на всі Ваші запитання відповість спеціаліст.

Завжди будемо раді бачити Вас у себе!

Відгуки

Для того, щоб залишити відгук, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі
Іванка Лозинська-Перун: (Перехожий)
Не сподобалось
Усім доброго дня! Моя історія з цим сервісним центром розпочалася на початку травня. Ноутбук постійно видавав повідомлення, що пристрій потрібно відремонтувати. Звернулася по допомогу сюди, адже ще 2013 року тут колись мені заміняли DVD та клавіатуру. Тиждень часу, як і зазвичай робили діагностику, сказали, що проблема з Операційною системою, бо в них все працювало. Я зв'язалася з майстром, котрий встановлює операційки мені на ноут від самого початку, як я його купила,  посміявся, сказав, що це не може бути проблема з Windows, але він перевстановить, якщо так сказали у сервісному центрі. Перевстановили. Проблема не зникла, на третій день ноут навіть не включився. Знову прийшла до них, повідомила про проблему, кажу, або робіть нормально ще раз діагностику, або ж віддавайте мені гроші за неї. Сказали, що візьмуть повторно (гроші не віддали), я намагаюся пояснити ті припущення, які мені висловив майстер, котрий займався Windows, але жіночка, на бейжику якої пише Бухгалтер, почала мене перебивати і казати, що то проблема з вінчестером (якого в моєму ноуті, до речі, навіть немає, бо в нас SSD). Минає знову тиждень, дзвонить сам майстер і повідомляє, що тут дійсно є проблема, потрібно міняти міст на материнці, озвучує мені вартість ремонту, я погоджуюся. Через місяць знову дзвінок (це вже була середина червня). Я така рада, адже думаю - нарешті, всі знаєте як зараз без ноута, не можу робити роботу, залишаюся після робочого дня ще на кілька годин, щоб попрацювати з офісу. Але не так все просто! Прикидаєте, чую від майстра: Ви знаєте, тут така проблема виникла, я ваш ноут відклав і забувся за нього. (ЗАБУВСЯ!!!). Ви мені можете нагадати, яка там проблема і на яку суму ми домовлялися? (ЩО?) Народ, я була в шоці, в мене в той момент закінчилися всі адекватні слова, але я таки стрималася, кажу, ну як так, ви там нормальні взагалі? Він: ой, не переживайте, я зараз замовлю деталі і все вам скоро зроблю. Кажу, давайте робіть (РОБІТЬ!). Через два тижні (то вже початок липня був) дзвонить знову. Я така рада, думаю - забирати нарешті!, але НІ! Каже мені: ви знаєте, всі наші поставщики пішли у відпустки на два тижні, тому треба чекати. (Народ, а що він робив ці два тижні, скажіть мені, бо я вже нічого тут не розумію) Якби я знала, що буде далі, я б в ту саму годину пішла і забрала свого компа від них, чесно. Так от, через два тижні знову дзвонить, каже, от прийшли всі з відпустки, але знаєте які то люди після відпустки. поки до роботи сядуть, поки то, поки інше, я ще чекаю на деталі. Я вже реально розізлилася, кажу - ви адекватний, чи ні, що це таке взагалі, ви що, знущаєтесь з мене, вже три місяці ремонт робите! Він почав мене заспокоювати, типу, як тільки та запчастина приїде, я вам все швидко зроблю. Десь через тиждень -півтори я нарешті чую - Можете прийти забрати. ВАУ! Нічого собі ви його швидко відремонтували! Три місяці, народ, ТРИ МІСЯЦІ! Прийшла, зла як собака, даю квитанцію, жінка-бухгалтер озвучила суму, я кажу, віднімайте за діагностику, я ж тут ремонтувала. Ще розказала про ті всі приколи, як мені видзвонювали, про те, що забувся, кажу, такого сервісу ворогові не побажаєш, хочу якусь знижку, бо це все ваша помилка - спочатку невірний діагноз, потім - забувся, потім поставщики у відпустці. А вона - я вам нічого не можу зробити. Кажу, фіг з вами, віддавайте і ноги моєї тут більше не буде і відгуки вам будуть такі ж як і ваш сервіс. Пішла, приносить мені комп, дивлюся - батареї нема! Кажу, де моя батарея, а вона - а ви без батареї принесли, бо в квитанції написано тільки ноут! Я кажу, а як я вам тоді демонструвала в чому проблема, якщо принесла без батареї і без кабеля живлення? Він що, від духа святого включився? Пішла шукати. Не було її хвилин 15, потім вийшла, нічого не сказавши вийшла взагалі з приміщення того сервісного центра. Через трохи приходить з двома чоловіками (як виявилося то були ті горезвісні майстри), сіла за комп і ні пари з вуст. Кажу, де моя батарея, скільки мені ще тут чекати, каже мені ше хвилиночку. Народ, та хвилиночка тривала ще десь 15-20  хв, потім виходить нарешті той майстер і каже: нема вашої батареї, не пам'ятаю, що вона взагалі тут була, ви її не приносили, ідіть шукайте вдома. Я в шоці, чесно, кажу, що ви таке взагалі говорите, в мене з пам'яттю все нормально, я ж не дурна якась взагалі. І тут жіночка бухгалтер видає: ось, подивіться, я роздрукувала вашу квитанцію за 2013 рік, тут вписано ноут, зарадка, батарея з її сервісним номером, коробка і всі інструкції, які були в тій коробці. Я кажу, правильно, він тоді ще був на гарантії, а як люди здають на ремонт техніку, яка ще на гарантії - не з всім, з чим його купили?!!! Тут майстер каже: та нам вашого не  треба, повірте, якби вона була, ми б віддали. Я кажу, ви що прикалуєтесь з мене, чи що і тут жіночка-бухгалтер заявляє - Та то нема з ким говорити. Прикидаєте? Цим вона мене просто вивела! Я кажу, ви що думаєте, що я дура якась, за кого ви мене тут маєте взагалі, що за висловлювання?! І тут вона приносить мені мої гроші , швирляє і каже, прийдете в понеділок. Я кажу, ні, я до вас не хочу ходити як до церкви по свячену воду, шукайте батарею, бо ср**ка вам тут всім! Ну майстер баче, що я не вступаюся, каже, ану почекайте, я зараз щн в одному місці подивлюся. Пішов - через 10 секунд приносить мою батарею! Народ, ну скажіть, ще не хотіли мене нагріти на цьому, то просто жах якийсь!Але це ЩЕ НЕ ВСЕ! Коли прийшла додому - то не працював мережевий чіп, спалили його під час свого ремонту, чи що, я оплатила за Інтернет, а не можу підключитися, міняли драйвера - все мертво. Знову йду туди! Він подивився, каже - так не працює, буду міняти. Я йому кажу, завтра в такий самий час мій ноут має бути готовий, а ні то буду говорити з начальством. Короче, він то таки зробив на другий день, але намагався мене звинуватити в цьому, що типу вдарила блискавка і він згорів!!!! (ЩО?!!!), щоб я оплатила за той чіп. Я кажу, ні я не дам ні копійки, щоби то не було і він каже - ладно, то хай так буде.НАРОД! НІКОЛИ НЕ ІДІТЬ СЮДИ! НІКОЛИ!!! Хіба що, якщо хочете щоб вас обікрали, обізвали ніким і витріпали нерви - то жіночка-бухгалтер і забудькуватий майстер чекають вас в ІТ сервіс.

Відповісти:

Іванка Лозинська-Перун,
Іванка Лозинська-Перун, 
Для того, щоб залишити відгук, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі
Айті сервіс груп  Ай ті сервіс груп  Ремонт принтерів  Ремонт ноутбуків  Заправка картриджів  Оргтехніка  Ремонт оргтехніки  Ремонт техніки  Ремонт комп'ютерної техніки  Заправка принтерів  Заправка тонерів  Офісна техніка  Принтери  Сканери  Копіри  Факси  Ремонт оргтехніки  Ремонт офісної техніки  Ремонт принтерів  Ремонт сканерів  Ремонт техніки  Сервісне обслуговування техніки  Ремонт комп'ютерної техніки  Ремонт компютера ноутбука комп’ютера  Відремонтувати комп’ютер  Сервіс комп’ютерів  Сервісне обслуговування комп’ютерів  По ремонту комп’ютерів  Ремонт ноутбуків  Комп'ютерів  Компютерної техніки  Acer  Asus  Dell  Lenovo  Meizu  Toshiba  Xiaomi  Авторизований сервісний центр  Заправка картриджів  Продаж та ремонт принтерів і копірів  Ремонт dvd-програвачів  Ремонт lcd телевізорів  Ремонт meizu  Ремонт xiaomi  Ремонт автомагнітол  Ремонт блоків безперебійного живлення  Ремонт китайських смартфонів  Ремонт китайських телефонів  Ремонт комунікаторів  Ремонт моніторів  Ремонт навігаторів  Ремонт нетбуків  Ремонт ноутбуків  Ремонт плазмових телевізорів  Ремонт планшетів  Ремонт сканерів  Ремонт смартфонів  Ремонт факсів  Ремонт фотоапаратів  Ремонт цифрової техніки 
Показати більше