РТО-СЕРВІС

РТО-СЕРВІС
Вулиця Кульпарківська, 59
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 19:00Без перерви
Сб,НдВихідний

Інформація

Компанія МЕНС-СЕРВІС” – компанія, що динамічно розвивається.

 Ми працюємо на ринку з надання послуг гарантійного тапісля-гарантійного сервісного обслуговування телефонів та аксесуарів таких відомих брендів як SAMSUNG, NOKIA, LG (в тому числі моніторів та ноутбуків)

А також приймаємо для подальшої відправки у сервісний центр м. Києва такі бренди, як MOTOROLA, ALCATEL, AXESSTEL, MAGIC (телефони), BLACK BERRY, BLESS, VERTICE, GLITEL, CHANGHONG, AIRBOOK, AIRON, ANICOOL KUORUM та телефони моделі DUO GC 221.

Сервіс виконує ремонти різного рівня – від найпростіших до складних електромеханічних. За цей час набуто значний досвід роботи. Інженерний склад постійно проходить навчання і підвищує свій технічний рівень, про що свідчать дипломи і сертифікати отримані співробітниками. Зона обслуговування авторизованого сервісного центру “Менс-Сервіс” охоплює такі міста, як Івано-Франківськ, Тернопіль,  Коломия, Володимир-Волинський, у яких функціонують приймальні пункти гарантійних мобільних телефонів.

 

Сам АСЦ “Менс-Сервіс” знаходиться у м. Львів, вул. Кульпарківська,59.

 

Ми працюємо:

·         Щоб якнайшвидше повернути Вам радість спілкування;

·         Щоб Ви знову могли ефективно використовувати свій час;

·         Щоб Ви знову були на зв’язку;

·         Щоб час розлуки був для Вас коротким і непомітним;

·         Щоб вберегти від некваліфікованого втручання;

·         Щоб зекономити Ваш час і гроші.

 

Філософія компанії – ніколи не зупинятись на досягнутих результатах, прагнути до рішення все більш складних і масштабних завдань. А основним принципом роботи було і залишається лідерство та інноваційність. Тільки так можна залишатися першим!

 

Т2 - Сервісне обслуговування

 

Відгуки

Для того, щоб залишити відгук, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі
Настя: (Друг довідника)
Сподобалось
Хороший сервіс .Здавала на ремонт телефон.Добре його зробили.У найкороший термін.

Відповісти:

Настя,
Настя, 
Володимир : (Друг довідника)
Сподобалось
Користувався послугами цього сервісу.Все зробили швидко та якісно.Я залишився задоволений

Відповісти:

Володимир ,
Володимир , 
Андрій Левицький: (Ревізор)
Сподобалось
Залишав в даному сервісі телевон на ремонт.  Персонал справився на відмінно, визначили проблему, повідомили яка причина поломки і скільки буде коштувати ремонт і в найкоротчі сроки відремонтували його. Продовжуйте в томуж дусі.

Відповісти:

Андрій Левицький,
Андрій Левицький, 
Оля Копитко: (Ревізор)
Сподобалось
користуюсб їхніми послугами гарантійного сервісу, все якісно, оперативно та обєктивно

Відповісти:

Оля Копитко,
Оля Копитко, 
Роман Атаманчук: (Гурман)
Сподобалось
Для Helga Panther. Доброго дня ! Дякую Вам, за те , що мали час висловити свою думку,але Ви ж розумна людина і в коментарях знову ж таки не вказуєте в якому місті зверталися , про який телефон йде мова і т. п. Для того, щоб хоч якось , мати можливість вияснити чому саме так поступили з Вами, надайте , будь ласка , цю інформацію. Якщо СЦ який знаходиться в м. Києві з Ваших слів має корпус до Вашого телефону і готовий його замінити і вони є дійсно нашими партнерами , то ми готові в якості тих незручностей які завдали вам , взяти на себе витрати на пересилку. В іншому випадку, знову ж таки буду вважати негативний відгук про МЕНС-СЕРВІС безпідставним. Сподіваюся на взаєморозуміння !!!

Відповісти:

Роман Атаманчук,
Роман Атаманчук, 
Taras Tortyna: (Друг довідника)
Сподобалось
Зробили все дуже добре, носив телефон китайський, ніхто не хотів брати на ремонт, там зробили все дуже добре

Відповісти:

Taras Tortyna,
Taras Tortyna, 
Сергій Сміщук: (Визнаний експерт)
Сподобалось
Звернувся щодо ремонту САМ модуля Т2. Все зроблено чітко, і в найкоротші терміни. Дякую.

Відповісти:

Сергій Сміщук,
Сергій Сміщук, 
Виталий Кагановский: (Визнаний експерт)
Сподобалось
Відмінній сервіс. Здав планшет на заміну СІМ-гнізда.
Обіцяли зробити за 5 днів, зробили за 3.
Рекомендую!

Відповісти:

Виталий Кагановский,
Виталий Кагановский, 
Роман Атаманчук: (Гурман)
Сподобалось
Для Dmytro Dimych. Напишіть конкретно , що здавали в рмеонт і в якому місті ,для того щоб вияснити ситуацію.
Безпідставне обвинувачення вважається наклепом !!!

Відповісти:

Роман Атаманчук,
Роман Атаманчук, 
Dmytro Dimych: (Користувач)
Не сподобалось
НИКОГДА, не при каких обстоятельствах не отдавайте ничего в ремонт ничего этим упырям! Ремонтируют очень долго (мой телефон уже месяц не могу забрать, ремонт по гарантии), тянут время, на телефон тупо не отвечают, на письма тоже

Відповісти:

Dmytro Dimych,
Dmytro Dimych, 
Helga Panther: (Визнаний експерт)
Не сподобалось
І вкотре, доброго Вам дня!
Шановний представник СЦ "МЕНС-СЕРВІС", спішу повідомити Вам, що коментар попереднього користувача точно вважаю небезпідставним, адже сьогодні мала дуже неприємну можливість сама переконатися у понятті, що таке "нульовий сервіс" у Вашому сервіс.центрі. Моя проблема була елементарною: все, що потрібно було від Вашого центру - так це прийняти телефон на ремонт по негарантійному обслуговуванню, зробити пересилання на київський головний сервіс.центр для його подальшої діагностики і встановлення нового корпусу - от і все. На що я отримую від представника центру наступну, просто колосальну за своїм непрофесіоналізмом, відповідь:
"Вам потрібно самій знайти знайомих чи друзів, що їдуть до Києва, щоб вони самі безпосередньо відвезли Ваш телефон у сервіс.центр на ремонт". На мої коментарі "як же так, у мене такої можливості немає і до Вас я звертаюся як в останню офіційну істанцію, сподіваючись на допомогу у вирішенні питання", я чую наступну відповідь - "ми цього не робимо, ми таким не займаємося, це платні пересилки і т.д."
Я все розумію, і звичайно ж була готова заплатити і за платне пересилання , і ремонт відповідно, але відповідь просто шокувала.
Вже повернувшись додому, зконтактовуюся з сервіс.центром Києва, де мені повідомляють, що відповідь з "МЕНС"- у була справді абсурдною, адже такі платні пересилання є нормальною практикою і непорозумінь взагалі не повинно було виникнути.
В результаті - надаремно витрачений мій час (а його серед тижня в працюючої людини вкрай мало) не тільки на поїздку до Вас, а й на подальше вияснення питання; зіпсований настрій, через факт, що після нічної зміни замість відпочити, я безрезультатно витратили час, гроші і і трохи нервів.
Щиро бажаю Вам всім навчитися правильно, а значить не тільки клієнтоорієнтовано, але й професійно навчитися обслуговувати клієнтів! Адже Ви - не єдиний сервіс.центр з такими послугами, а значить здорова конкуренція Вас попросту в скорому часі "зжере", якщо нічого у вас не зміниться!"

Відповісти:

Helga Panther,
Helga Panther, 
Роман Атаманчук: (Користувач)
Сподобалось
Для Ольги Мазур-Одарич .Доброго дня ! Я представник СЦ , якщо виникають якісь непорозуміння прошу надавати номер квитанції по якому здавали термінал в ремонт , буду надавати коментарі. А безпідставне звинувачення , типу "нульовий сервіс", "китайський сенсор", "чекаю 3 місяці" ,"дорого" ---без фактажу - нічого не варті. Так можна будь-яку компанію "пропіарити" Дякую !!!

Відповісти:

Роман Атаманчук,
Роман Атаманчук, 
Volodymyr Steblii: (Користувач)
Не сподобалось
Сервіс на перший погляд не поганий, але зремонтована кнопка перестала працювати коректно на 2 день ...

Відповісти:

Volodymyr Steblii,
Volodymyr Steblii, 
Helga Panther: (Визнаний експерт)
Не сподобалось
Для Роман Атаманчук!
Доброго дня, пане Романе! Перш за все повідомлю, що Ваша фраза "таки буду вважати негативний відгук про МЕНС-СЕРВІС безпідставним" просто заставила мене спочатку розсміятися, а потім і ще раз переконатися у містячковості сервісу, бо так тікають від проблем люди, що бояться їх вирішувати і брати на себе хоча б якусь відповідальність. Але попри це все факт залишається фактом, адже цей вкрай неприємний інцидент справді мав місце.
Щодо Вашої фрази "але ж Ви розумна людина" - пане Романе, поняття "клієнтоорієнтованість" і все, що з ним пов'язано - для Вас хоч щось значить чи просто пустий набір звуків? Щиро раджу до інших клієнтів таких висловів не вживати, бо розгубите їх як макові зерна.
Вас турбувало, що не вказана адреса? Пане Романе, а ми на якому сайті знаходимося?? Сайт - "Мій довідник" з адресою http://list.lviv.ua/41222/МЕНС-СЕРВІС-Львів , але уточню ще раз "МЕНС-СЕРВІС-Львів". Цікаво, мені треба було писати про очевидні всім розумним людям, тобто адекватним користувачам просторів всесвітньої павутини )) речі, які і так є очевидними? ))
Але все це пусте, не перейматеся, своє питання я вже вирішила з допомогою іншої служби. А СЦ який знаходиться в м. Києві і який, як Ви написали, лише з моїх слів, має корпус до мого телефону і готовий його замінити - він є справді Вашим партнером і це вже не з моїх слів, а з офіційної книжки-інструкції, яка була у комплекті з телефоном, його гарантією і т.д. Я завжди користуюся лише достовірною інформацією і достовірними джерелами.
Так що на вирішенні моїх питань Ви уже зекономили, з чим я Вас і вітаю! )
Всього Вам найкращого і - справді вдячних клієнтів!

Відповісти:

Helga Panther,
Helga Panther, 
Nazar Bogach: (Користувач)
Не сподобалось
Телефон горячей линии не отвечает весь день! Еще 30.01.2017 сдали в ремонт Айфон 5, сотрудник сообщила что в теч 5ти дней проведут диагностику и дальнейший ремонт, сегодня 5й день, никакой обратной связи нет, дозвонится  на горячую линию по номерам 0672150215 0800502238 невозможно. Проверив состояние ремонта на сайте - целую неделю висит статус диагностики... Диагностика 5 дней это слишком долго. Мы живем в современном мире где время стоит дорого. Оперативность НЕУДОВЛЕТВАРИТЕЛЬНАЯ!

Відповісти:

Nazar Bogach,
Nazar Bogach, 
Оля Мазур-Одарич: (Користувач)
Не сподобалось
сервіс нульовий слів немає одні емоції

Відповісти:

Оля Мазур-Одарич,
Оля Мазур-Одарич, 
Роман Атаманчук: (Гурман)
Сподобалось
Для Helga Panther. Доброго дня !
Дивіться, по перше , я просив щоб Ви конкретизували дану ситуацію, для того щоб вирішити це питання і не робити в майбутньому даних помилок, а Ви починаєте мене вчити як висловлюватися і як спілкуватися з клієнтами, за що щиро вдячний !!!
По друге , прошу вибачення за такі великі незручності ,які ми Вам завдали !
І на останок, мені дуже приємно , що Ви вирішили дане питання з своїм телефоном.

Відповісти:

Роман Атаманчук,
Роман Атаманчук, 
казали що за 1 тиждень справлять я вже чекаю майже 3 місяці - жахливо

Відповісти:

Впервые в жизни сломался телефон. Обратилась 6 июня, номер квитанции - 771089:162. Телефон до сих пор не получен - всё время находятся какие-то отговорки. Вчера позвонила по указанному в визитке телефону, мне сказали, что можно его забрать. Прихожу - а его опять нет! Девушка стала созваниваться и выяснять, у кого он находится. Мне 60 лет, уважаемые! Сказала, чтобы принесли телефон мне домой, иначе буду жаловаться. Мне по-хамски ответили: "Жалуйтесь!". Что я и делаю.

Відповісти:

Ремонтував мобільний телефон в листопаді. Обійшов кілька сервісів, але мені сказали, що не беруться, бо в телефоні "вода". Зайшов на всякий випадок, колега по роботі порадив. Телефон відремонтували і з налаштуваннями допомогли. Дуже задоволений! Тепер у випадку проблем з мобільним тільки в Менс. Досвід говорить сам за себе!

Відповісти:

Доброго дня ! Я представник СЦ , якщо виникають якісь непорозуміння прошу надавати номер квитанції по якому здавали термінал в ремонт , буду надавати коментарі. А безпідставне звинувачення , типу "китайський сенсор", "чекаю 3 місяці" ,"дорого" без фактажу - нічого не варті. Так можна будь-яку компанію "пропіарити"
Дякую !!!

Відповісти:

довго,дорого,неякісно!!!!здавав телефон по гарантії,самсунг S5230 не працював сенсор-мало того що *ремонтували* 2місяці,так щей сенсор китайський поставили(тому що з надписом*sansumg*--200грн.---ПО ГАРАНТІЇ!!!!!!

Відповісти:

Для того, щоб залишити відгук, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі
Ртосервіс  Ремонт ноутбуків  Ремонт мобільних телефонів  Ремонт комп'ютерної техніки  Ремонт мобільних телефонів  Сервісне обслуговування мобільних телефонів  Сервіс мобільних телефонів  Ремонт мобілок  Ремонт комп'ютерної техніки  Ремонт компютера ноутбука комп’ютера  Відремонтувати комп’ютер  Сервіс комп’ютерів  Сервісне обслуговування комп’ютерів  По ремонту комп’ютерів  Ремонт ноутбуків  Комп'ютерів  Компютерної техніки  Lg  Nokia  Samsung  Авторизований сервісний центр  Гарантійний ремонт  Гарантійний ремонт телефонів  Гарантійний ремонт тюнерів trimax  Гарантийный ремонт  Гарантийный ремонт телефона  Зависає телефон  Зависает телефон  Менс-сервіс  Не гарантійний ремонт мобільних телефонів  Перепрошивка тюнера  Проблема з телефоном  Проблема с телефоном  Ремонт alcatel  Ремонт htc  Ремонт iphone  Ремонт lg  Ремонт motorolla  Ремонт sonyericsson  Ремонт мобільних телефонів  Ремонт мобільних телефонів на гарантії  Ремонт мобильных телефонов  Ремонт моніторів  Ремонт моніторів  Ремонт моніторів lg  Ремонт мониторов  Ремонт нокія  Ремонт нокия  Ремонт ноутбуків  Ремонт ноутбуків lg  Ремонт ноутбуков  Ремонт ноутбуков  Ремонт самсунг  Ремонт сотового телефона  Ремонт спутниковых ресиверов  Ремонт телефонів  Ремонт телефона  Ремонт телефона +по гарантии  Ремонт телефонов  Ремонт телефонов htc  Ремонт телефонов адреса  Ремонт телефонов нокиа  Ремонт телефонов самсунг  Ремонт телефонов цены  Ремонт тюнерів  Ремонт тюнерів trimax  Ремонт тюнера  Ремонт экрана телефона  Сервіс мобільних телефонів  Сервіс телефонів  Сервисный ремонт телефонов  Сервисный центр +по ремонту телефонов  Срочный ремонт телефонов  Центр ремонта телефонов 
Показати більше