МЕНС-СЕРВІС

1 2 3 4 5
Львів
Вулиця Кульпарківська, 59
+38 (032) 297-71-50
+38 (080) 050-22-38
+38 (067) 215-02-15
Розклад роботи:
день години роботи перерва
пн,вт,ср,чт,пт 09:00-19:00 Без перерви
сб,нд Вихідний
LG NOKIA SAMSUNG Авторизований сервісний центр гарантійний ремонт гарантійний ремонт телефонів гарантійний ремонт тюнерів Trimax гарантийный ремонт гарантийный ремонт телефона зависає телефон зависает телефон Менс-Сервіс Не гарантійний ремонт мобільних телефонів перепрошивка тюнера Проблема з телефоном Проблема с телефоном Ремонт ALCATEL Ремонт HTC Ремонт IPHONE Ремонт LG Ремонт MOTOROLLA Ремонт SONYERICSSON ремонт мобільних телефонів ремонт мобільних телефонів на гарантії ремонт мобильных телефонов ремонт моніторів ремонт моніторів Ремонт моніторів LG ремонт мониторов ремонт нокія ремонт нокия ремонт ноутбуків Ремонт ноутбуків LG ремонт ноутбуков ремонт ноутбуков ремонт самсунг ремонт сотового телефона ремонт спутниковых ресиверов ремонт телефонів ремонт телефона ремонт телефона +по гарантии ремонт телефонов ремонт телефонов htc ремонт телефонов адреса ремонт телефонов нокиа ремонт телефонов самсунг ремонт телефонов цены ремонт тюнерів ремонт тюнерів Trimax ремонт тюнера ремонт экрана телефона сервіс мобільних телефонів сервіс телефонів сервисный ремонт телефонов сервисный центр +по ремонту телефонов срочный ремонт телефонов центр ремонта телефонов
Менс, МЕНС Сервіс
МЕНС-СЕРВІС

Компанія МЕНС-СЕРВІС” – компанія, що динамічно розвивається.

 Ми працюємо на ринку з надання послуг гарантійного тапісля-гарантійного сервісного обслуговування телефонів та аксесуарів таких відомих брендів як SAMSUNG, NOKIA, LG (в тому числі моніторів та ноутбуків)

А також приймаємо для подальшої відправки у сервісний центр м. Києва такі бренди, як MOTOROLA, ALCATEL, AXESSTEL, MAGIC (телефони), BLACK BERRY, BLESS, VERTICE, GLITEL, CHANGHONG, AIRBOOK, AIRON, ANICOOL KUORUM та телефони моделі DUO GC 221.

Сервіс виконує ремонти різного рівня – від найпростіших до складних електромеханічних. За цей час набуто значний досвід роботи. Інженерний склад постійно проходить навчання і підвищує свій технічний рівень, про що свідчать дипломи і сертифікати отримані співробітниками. Зона обслуговування авторизованого сервісного центру “Менс-Сервіс” охоплює такі міста, як Івано-Франківськ, Тернопіль,  Коломия, Володимир-Волинський, у яких функціонують приймальні пункти гарантійних мобільних телефонів.

 

Сам АСЦ “Менс-Сервіс” знаходиться у м. Львів, вул. Кульпарківська,59.

 

Ми працюємо:

·         Щоб якнайшвидше повернути Вам радість спілкування;

·         Щоб Ви знову могли ефективно використовувати свій час;

·         Щоб Ви знову були на зв’язку;

·         Щоб час розлуки був для Вас коротким і непомітним;

·         Щоб вберегти від некваліфікованого втручання;

·         Щоб зекономити Ваш час і гроші.

 

Філософія компанії – ніколи не зупинятись на досягнутих результатах, прагнути до рішення все більш складних і масштабних завдань. А основним принципом роботи було і залишається лідерство та інноваційність. Тільки так можна залишатися першим!

 

Т2 - Сервісне обслуговування

 

Відгуки про МЕНС-СЕРВІС:

  • 1 2 3 4 5
    Для Dmytro Dimych. Напишіть конкретно , що здавали в рмеонт і в якому місті ,для того щоб вияснити ситуацію.
    Безпідставне обвинувачення вважається наклепом !!!
    Роман Атаманчук, майже 11 місяців тому
  • 1 2 3 4 5
    НИКОГДА, не при каких обстоятельствах не отдавайте ничего в ремонт ничего этим упырям! Ремонтируют очень долго (мой телефон уже месяц не могу забрать, ремонт по гарантии), тянут время, на телефон тупо не отвечают, на письма тоже
    Dmytro Dimych, майже 11 місяців тому
  • 1 2 3 4 5
    Для Helga Panther. Доброго дня !
    Дивіться, по перше , я просив щоб Ви конкретизували дану ситуацію, для того щоб вирішити це питання і не робити в майбутньому даних помилок, а Ви починаєте мене вчити як висловлюватися і як спілкуватися з клієнтами, за що щиро вдячний !!!
    По друге , прошу вибачення за такі великі незручності ,які ми Вам завдали !
    І на останок, мені дуже приємно , що Ви вирішили дане питання з своїм телефоном.
    Роман Атаманчук, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Для Роман Атаманчук!
    Доброго дня, пане Романе! Перш за все повідомлю, що Ваша фраза "таки буду вважати негативний відгук про МЕНС-СЕРВІС безпідставним" просто заставила мене спочатку розсміятися, а потім і ще раз переконатися у містячковості сервісу, бо так тікають від проблем люди, що бояться їх вирішувати і брати на себе хоча б якусь відповідальність. Але попри це все факт залишається фактом, адже цей вкрай неприємний інцидент справді мав місце.
    Щодо Вашої фрази "але ж Ви розумна людина" - пане Романе, поняття "клієнтоорієнтованість" і все, що з ним пов'язано - для Вас хоч щось значить чи просто пустий набір звуків? Щиро раджу до інших клієнтів таких висловів не вживати, бо розгубите їх як макові зерна.
    Вас турбувало, що не вказана адреса? Пане Романе, а ми на якому сайті знаходимося?? Сайт - "Мій довідник" з адресою http://list.lviv.ua/41222/МЕНС-СЕРВІС-Львів , але уточню ще раз "МЕНС-СЕРВІС-Львів". Цікаво, мені треба було писати про очевидні всім розумним людям, тобто адекватним користувачам просторів всесвітньої павутини )) речі, які і так є очевидними? ))
    Але все це пусте, не перейматеся, своє питання я вже вирішила з допомогою іншої служби. А СЦ який знаходиться в м. Києві і який, як Ви написали, лише з моїх слів, має корпус до мого телефону і готовий його замінити - він є справді Вашим партнером і це вже не з моїх слів, а з офіційної книжки-інструкції, яка була у комплекті з телефоном, його гарантією і т.д. Я завжди користуюся лише достовірною інформацією і достовірними джерелами.
    Так що на вирішенні моїх питань Ви уже зекономили, з чим я Вас і вітаю! )
    Всього Вам найкращого і - справді вдячних клієнтів!
    Helga Panther, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Для Helga Panther. Доброго дня ! Дякую Вам, за те , що мали час висловити свою думку,але Ви ж розумна людина і в коментарях знову ж таки не вказуєте в якому місті зверталися , про який телефон йде мова і т. п. Для того, щоб хоч якось , мати можливість вияснити чому саме так поступили з Вами, надайте , будь ласка , цю інформацію. Якщо СЦ який знаходиться в м. Києві з Ваших слів має корпус до Вашого телефону і готовий його замінити і вони є дійсно нашими партнерами , то ми готові в якості тих незручностей які завдали вам , взяти на себе витрати на пересилку. В іншому випадку, знову ж таки буду вважати негативний відгук про МЕНС-СЕРВІС безпідставним. Сподіваюся на взаєморозуміння !!!
    Роман Атаманчук, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    І вкотре, доброго Вам дня!
    Шановний представник СЦ "МЕНС-СЕРВІС", спішу повідомити Вам, що коментар попереднього користувача точно вважаю небезпідставним, адже сьогодні мала дуже неприємну можливість сама переконатися у понятті, що таке "нульовий сервіс" у Вашому сервіс.центрі. Моя проблема була елементарною: все, що потрібно було від Вашого центру - так це прийняти телефон на ремонт по негарантійному обслуговуванню, зробити пересилання на київський головний сервіс.центр для його подальшої діагностики і встановлення нового корпусу - от і все. На що я отримую від представника центру наступну, просто колосальну за своїм непрофесіоналізмом, відповідь:
    "Вам потрібно самій знайти знайомих чи друзів, що їдуть до Києва, щоб вони самі безпосередньо відвезли Ваш телефон у сервіс.центр на ремонт". На мої коментарі "як же так, у мене такої можливості немає і до Вас я звертаюся як в останню офіційну істанцію, сподіваючись на допомогу у вирішенні питання", я чую наступну відповідь - "ми цього не робимо, ми таким не займаємося, це платні пересилки і т.д."
    Я все розумію, і звичайно ж була готова заплатити і за платне пересилання , і ремонт відповідно, але відповідь просто шокувала.
    Вже повернувшись додому, зконтактовуюся з сервіс.центром Києва, де мені повідомляють, що відповідь з "МЕНС"- у була справді абсурдною, адже такі платні пересилання є нормальною практикою і непорозумінь взагалі не повинно було виникнути.
    В результаті - надаремно витрачений мій час (а його серед тижня в працюючої людини вкрай мало) не тільки на поїздку до Вас, а й на подальше вияснення питання; зіпсований настрій, через факт, що після нічної зміни замість відпочити, я безрезультатно витратили час, гроші і і трохи нервів.
    Щиро бажаю Вам всім навчитися правильно, а значить не тільки клієнтоорієнтовано, але й професійно навчитися обслуговувати клієнтів! Адже Ви - не єдиний сервіс.центр з такими послугами, а значить здорова конкуренція Вас попросту в скорому часі "зжере", якщо нічого у вас не зміниться!"
    Helga Panther, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Для Ольги Мазур-Одарич .Доброго дня ! Я представник СЦ , якщо виникають якісь непорозуміння прошу надавати номер квитанції по якому здавали термінал в ремонт , буду надавати коментарі. А безпідставне звинувачення , типу "нульовий сервіс", "китайський сенсор", "чекаю 3 місяці" ,"дорого" ---без фактажу - нічого не варті. Так можна будь-яку компанію "пропіарити" Дякую !!!
    Роман Атаманчук, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    сервіс нульовий слів немає одні емоції
    Оля Мазур-Одарич, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Звернувся щодо ремонту САМ модуля Т2. Все зроблено чітко, і в найкоротші терміни. Дякую.
    Сергій Сміщук, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Відмінній сервіс. Здав планшет на заміну СІМ-гнізда.
    Обіцяли зробити за 5 днів, зробили за 3.
    Рекомендую!
    Виталий Кагановский, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Сервіс на перший погляд не поганий, але зремонтована кнопка перестала працювати коректно на 2 день ...
    Volodymyr Steblii, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Доброго дня ! Я представник СЦ , якщо виникають якісь непорозуміння прошу надавати номер квитанції по якому здавали термінал в ремонт , буду надавати коментарі. А безпідставне звинувачення , типу "китайський сенсор", "чекаю 3 місяці" ,"дорого" без фактажу - нічого не варті. Так можна будь-яку компанію "пропіарити"
    Дякую !!!
    Роман, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    казали що за 1 тиждень справлять я вже чекаю майже 3 місяці - жахливо
    я, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    довго,дорого,неякісно!!!!здавав телефон по гарантії,самсунг S5230 не працював сенсор-мало того що *ремонтували* 2місяці,так щей сенсор китайський поставили(тому що з надписом*sansumg*--200грн.---ПО ГАРАНТІЇ!!!!!!
    Ільчук Сергій, майже 3 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Впервые в жизни сломался телефон. Обратилась 6 июня, номер квитанции - 771089:162. Телефон до сих пор не получен - всё время находятся какие-то отговорки. Вчера позвонила по указанному в визитке телефону, мне сказали, что можно его забрать. Прихожу - а его опять нет! Девушка стала созваниваться и выяснять, у кого он находится. Мне 60 лет, уважаемые! Сказала, чтобы принесли телефон мне домой, иначе буду жаловаться. Мне по-хамски ответили: "Жалуйтесь!". Что я и делаю.
    Лещенко Надежда, майже 3 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Ремонтував мобільний телефон в листопаді. Обійшов кілька сервісів, але мені сказали, що не беруться, бо в телефоні "вода". Зайшов на всякий випадок, колега по роботі порадив. Телефон відремонтували і з налаштуваннями допомогли. Дуже задоволений! Тепер у випадку проблем з мобільним тільки в Менс. Досвід говорить сам за себе!
    Олександр, майже 4 роки тому

МЕНС-СЕРВІС на карті


Нема підприємства на карті, неправильна адреса? Повідомте нам і ми це виправимо!

 

МЕНС-СЕРВІС галерея і фото