Форум клієнтоорієнтованості у місті Львів

Форум клієнтоорієнтованості - фото
Дата події: 27 cічня 2018
Для того, щоб підписатися на події, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі

Тривалість з 10:00 до 18:00 год.

"Клієнтоорієнтованість" визначає одну з істотних характеристик будь-якого бізнесу - бажання з потенційного покупця зробити лояльного, постійного Клієнта.
Лише знаючи свого Клієнта, розуміючи його потреби і передбачаючи його потенційні бажання, можна створити продукт чи послугу, від яких неможливо відмовитися. А саме ці знання лежать в основі клієнтоорієнтованості.

Запрошуємо Вас на одноденний практичний Форум клієнтоорієнтованості.

Цільова аудиторія:
- усі працівники, що працюють із клієнтами в готельно-ресторанному бізнесі
- адміністратори готелю
- офіціанти
- адміністратори ресторану
- менеджери з продажу

Ціль форуму:
- освоїти навички, необхідні для наданя високого рівня сервісу, ефективної взаємодії з Клієнтом, створення ціннісної культури, орієнтованої на першокласний сервіс і зростання продаж.

 

Програма:
- Що таке клієнтоорієнтованість?
- Клієнтоорієнтованість зі сторони працівника
- Чи клієнтоорієнтована ваша компанія?
- Виховання клієнтоорієнтованості у працівників
- Методи та можливості впровадження клієнтоорієнтованості компанії.
- Збільшення потоку клієнтів
- Сучасні тенденції в сфері сервісу: зміни ринку та трансформації бачення клієнтів
- Основні складові сервісу: власник, працівники та клієнти
- 6 компонентів клієнтського досвіду
- 5 кроків назустріч клієнтоорієнтованості. Від філософії створення до запровадження
- Парадокси клієнтоорієнтованості

Формат заходу:
- виступ 3-х спікерів ( 1.5 година на кожного спікера) + панельна дискусія ( запитання-відповідь)

Вартість:
- "ранні пташки" (16.11.- 05.01)- 500 грн
- "пізні пташки" ( 06.01.-26.01) – 550 грн
- в день події ( 27.01) – 600 грн

У вартість заходу входить:кава-брейк, роздатковий матеріал, сертифікат учасника.

Після форуму учасники отримають:
- розуміння критеріїв клієнтоорієнтованої компанії
- знання психологічних аспектів та нюансів при роботі з Клієнтом;
- вміння використовувати практичні рекомендації щодо надання високого сервісу;
- психологічні інструменти роботи з важкими гостями та з їхніми скаргами;
- вміння концентрації уваги на вербальних та невербальних знаках Клієнта;
- інструменти залучення працівників для побудови клієнтоорієнтованої компанії
- знатимуть компоненти клієнтського досвіду
- та ще багато, багато корисної практичної інформації у роботі з Клієнтом.

Реєструйся за лінком: http://bit.ly/2A4Isxd

Придбати квитки можна тут: https://2event.com/uk/events/1160687

Перегляди 64

Відгуків немає.
Ви можете бути першим:

Додати відгук