Мобільний салон "АЛЛО"

Контактна інформація:

Вулиця Зубрівська, 27
с. Сокільники вул. Стрийська, 30
(ТЦ "King Cross Leopolis")
Вулиця Шпитальна, 8
Вулиця Сихівська, 8
Проспект Свободи, 1, офіс 3
Вулиця Під Дубом, 7Б
(ТЦ "Форум")
Вулиця Городоцька, 179
(ТЦ "Скриня")
Вулиця Городоцька, 106
Вулиця Городоцька, 8
Вулиця Кульпарківська, 226а
(ТРЦ "Victoria Gardens")
Додати відгук

Інформація

Продаж мобільних телефонів, планшетів та аксесуарів. Стартові пакети, поповнення рахунків.

Відгуки

Додати відгук
Для того, щоб залишити відгук, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі
Володимир : (Друг довідника)
Сподобалось
Хороша мережа магазинів.Великий вибір техніки.Ввічливі працівники.Нормальні ціни

Відповісти:

Володимир ,
Володимир , 
Сергій: (Друг довідника)
Не сподобалось
Привітні та компетентні продавці, проте їх програма алло обмін на дуже поганих умовах для Вас)

Відповісти:

Сергій,
Сергій, 
Настя: (Друг довідника)
Сподобалось
Великий вибір техніки у цьому магазині.Привітні і ввічливі продавці.Завжди проконсультують.

Відповісти:

Настя,
Настя, 
Ірина Басій-Кравчишина: (Перехожий)
Сподобалось
04/04/15 Купували сину мобільний телефон Samsung Galaxy A5 Duos SM-A500 Black на Проспекті Шевченка - дуже задоволена кваліфікованими відповідями на велику кількість запитань продавця-консультанта Юрія Панцко, за що дуже вдячна))))))))) Не перший раз робимо покупку у цьому магазині і ще прийдем.

Відповісти:

Ірина Басій-Кравчишина,
Ірина Басій-Кравчишина, 
Ірина Присяжна: (Перехожий)
Сподобалось
Придбала в кредит телефон Леново 22.07.2015 в магазині на Проспекті Свободи 1, Дуже задоволена обслуговуванням, колектив молодий. Особлива подяка продавцю консультанту Юрію!!! Стажеру Ірині. Зав. директора магазину (вибачте не запамятала Імені). Весь колектив заслуговує премії від дирекції!!! Я так рахую.

Відповісти:

Ірина Присяжна,
Ірина Присяжна, 
Андрій Скоропад: (Гурман)
Не сподобалось
купляли в них телефон і взяли також екстра заміну. за словами продавця - телефон можна обміняти до року часу від моменту покупки, головне щоб він не був втоплений чи побитий. в магазині вони відкрити коробку перед покупкою не дали бо сказали, що можна лише після оплати. оплатили, відкрили, покрутили в руках - ніби нормально все. лише дома при гарному освітленні побачили на корпусі кілька маленьких тріщин і подряпин, які видно лише при боковому освітленні і хорошому світлі (в магазині за таким не приглядались бо і подумати не могли, що в повністю опломбованій коробці можуть підсунути таке гавно.) наступного дня понесли назад в магазин щоб обміняти на інший і виставити притензії за таку фігню а нас зробили винними типу то ми його пообдирали і побили. телефон не обміняли, ми продовжили користуватись з надією, що буде працювати але десь через тиждень він почав дуже сильно глючити, виключатись, пропадав звук і т.д. пішли міняти ше раз - та сама історія, також відмовились міняти по гарантії. тоді ми відправили телефон в екта сервіс до Києва і його нам обміняли, ми знову придбали екстра заміну.

але історія мала продовження...
телефон, присланий з Києва на заміну, місяців через 9 почав глючити точно так само, як і попередній. ми знову відправили його в київ але того разу у заміні було відмовлено бо, ніби, він побитий (оператор екта сервісу сказав, що телефон побитий і екстра заміна такого не покриває хоча носився телефон в чохлі, ніколи не падав і пошкодження були не гірші, ніж на попередньому тільки з коробки).

завтра підемо забирати з нової пошти і далі розбиратись з магазином, де брали. та є наступні питання:
- як так сталось, що нас кинули в магазині і впихнули екста заміну за гроші якщо могли поміняти по гарантії чи протягом 14-ти днів по закону?
- хто тепер буде повертати гроші, переплачені за екстра заміну?
- чому продавці надають некоректну і недостовірну інформацію або просто брешуть про умови послуг а потім покупця роблять винним?
- чому товар в коробці завідомо бракований?
- чому відмовляються міняти по гарантії чи протягом 14-ти днів?

будемо скаржитись у спілку захисту прав споживачів та інші відповідні інстанції бо це далеко через край!!! такої наглості і брехливості в житті ніколи ніде не бачив! в житті більше ніколи до них не звернусь і десятому закажу щоб не йшли. буду відписуватись про їх "якість" по всіх можливих форумах і ресурсах шоб більше ніхто не попадав на такий лохотрон до них і не втрачав гроші марно.

Відповісти:

Андрій Скоропад,
Андрій Скоропад, 
Оля Копитко: (Ревізор)
Сподобалось
дуже великий вибір аксесуарів до телефонів, купляла навушки філіпс, сервіс сподобався

Відповісти:

Оля Копитко,
Оля Копитко, 
Katya Andreeva: (Перехожий)
Не сподобалось
купила два планшета Номі на пр. Чорновола біля Кумпеля. Через місяць обидва планшети перестали заряджатись. Відправила на екстра заміну, мені відписали що поломка не відповідає гарантійному обслуговуванню і екстра заміні. Жахливий магазин, НЕ КУПЛЯЙТЕ НІЧОГО В МЕРЕЖІ МАГАЗИНІВ АЛЛО ТА ЖЖУК, ЦЕ ОДНА І ТА САМА КОНТОРА.

Відповісти:

Katya Andreeva,
Katya Andreeva, 
Sorokina Waleria: (Перехожий)
Не сподобалось
Минулого року, в кінці червня, звернулась в " Алло" в Кінг Кросі, щоб обрізати сім картки під міні формат. Заплатила за 2картки 160 грн. ЗДИРНИЦТВО!!!.
У звичайному магазинчику це коштує 10 грн. Не ведіться! Звертайтесь в інші магазини!

Відповісти:

Sorokina Waleria,
Sorokina Waleria, 
Alexander Miroshnikov: (Друг довідника)
Не сподобалось
Купляв там тільки заради FISHKA щоб пробили... Дуже нав'язливий персонал при оформленні покупки ще хотять вам впарити 10 непотрібних послуг,функцій і т д ... Це дуже дратує

Відповісти:

Alexander Miroshnikov,
Alexander Miroshnikov, 
Danylo Zhytovetskyy: (Перехожий)
Не сподобалось
Замовляв смартфон леново А 369і , чекав на нього аж тиждень хоть він в магазині був наявності на Зубрівській 27. Потім я вирішив його повернути до 14 днів з гідно прав споживачів бо мені не сподобався інтерфейс.Гроші мені не повернули бо знайшли зацепку що є якісь дві подряпини майже не помітні і треба добре дивитись щоб їх знайти.Вони шукали причину щоб я від них відстав, а якщо приймуть то їм вирахують з заплати...
Більше в магазині Алло купувати я нічого не буду...

Відповісти:

Danylo Zhytovetskyy,
Danylo Zhytovetskyy, 
Валерій Романяк: (Ревізор)
Сподобалось
купував неодноразово у них техніку,все сподобалось продавці привітні та компетентні.

Відповісти:

Валерій Романяк,
Валерій Романяк, 
Наталя Настечин: (Перехожий)
Не сподобалось
Купили планшет Lenovo A7-30, сенсор полетів на другий день, ми принесли, сказали здати в ремонт. Скажіть будь ласка, чому я маю ремонтувати планшет, яким покористувалась 1 день? Це така фірма липова, де ви берети цей товар? Ніколи не буду більше купляти в цій мережі нічого, і друзів буду відповляти. Всьому колись приходить кінець, і за вашу безвідповідальність і вішання лапші людям на вуха, так само буде покарання.

Відповісти:

Наталя Настечин,
Наталя Настечин, 
Андрій Коваль: (Критик)
Не сподобалось
Ціни дорогі, продавці хочуть впарити товар, додаткові послуги теж не з дешевих

Відповісти:

Андрій Коваль,
Андрій Коваль, 
Саша Пилипець: (Перехожий)
Не сподобалось
И Я не задоволений покупкою смартфона леново а1000 я ходив 2рази міняти батарею але нічого не дало мене просто напросто надурили я поставив на зарядку а він мені не заряджався в магазині мені його запустили до 50% а вдома мені він перестав заряджатися зараз я відправив в сервісний центер на яцкова 25 якщо там виявлять якусь поломку то я попрошу вас мені віддати гроші за смартфон а якщо не відасте гроші я подам на ваш магазин скаргу і більше ніхто вас не буде купляти смартфони подумайте добре давайте краще по хорошому

Відповісти:

Саша Пилипець,
Саша Пилипець, 
Побував з сімею в магазині на площі Галицькі 15 вибрали чехол до мобільного телефону. Оплату проводив карточкою FISHKA і готівкою.Продавець консультант взявши карточку довго бігав від одного компютера до іншого який находиться в іншому кутку магазину. Мені було вручено чек з зазначенням імені касира КАСС, і знятою сумою. В вечері відкривши свою персональну сторінку FISHKA я побачив, що з мого рахунку знято ще 16000 б. також магазином АЛЛО. Виявляеться в магазині працюють злодії і давати їм пластикові карточки в руки Категорично не рекомендую, А керівництво, я надіюсь, розбереться з даним інцидентом який відбувся 08.03.2014. В магазині ми були з 15:35 до 15:50

Відповісти:

28.02.14р.зайшов в магазин на Пр.Свободи,вибрав телефон,хотів взяти в кредит,та мені почали навязувати різне програмне забезпечення,за 599гр,я відмовився,на що продавець Богдан сказав,що я не можу придбати даний телефон без іхніх програм. ЧОМУ???

Відповісти:

Недавно зайшли з дружиною в магазин на проспекті Шевченка, на перший погляд продавці дуже привітні, ми хотіли взяти 2 тел. в кредит, там була акція, що суму можна було розбити без переплат, попередньо я дзвонив в магазин і це все взнавав і там мені сказали, що можна взяти 2 тел. на один кредит, коли ми прийшли в магазин так ніби і все виглядало, але працівник почав навязувати мені додаткові послуги, мол давайте беріть ще чохол за 550 грн., плівку за 100 з чимось гривень(з поклейкою), ми вам мол софт різний поставимо за + 600 грн. і так дальше, я чітко сказав, що мені нічого не потрібно і, що я просто хочу взяти телефони, працівники почали між собою щось шептатись і вкінці кінців сказали мені що мол на одну людину не можна взяти 2 тел. Одним словом я потратив 1.5 годин в тому салоні і отаке почув вкінці. Я б таких працівників гнав в шию за таке ставлення до кліентів. Точна дата коли я там був - 2.08.2013 року, приблизно 16 - 17 год.

Відповісти:

Poradka: (Друг довідника)
Сподобалось
великий гарний магазин, чудовий вибір мобільних телефонів і аксесуарів, привітні консультанти які завжди знайдуть відповідь на кожне ваше запитання

Відповісти:

Poradka,
Poradka, 
Natali Dranova: (Перехожий)
Не сподобалось
Не покупайте телефоны Леново , Купила два месяца назад, постоянно в ремонте, менять не собираются.

Відповісти:

Natali Dranova,
Natali Dranova, 
Василина Неспай: (Перехожий)
Не сподобалось
Купила телефон про який давно мріяла(в магазигні у ТЦ Форум).Де продавці намагалися втюхати мені екстра заміні ,я відмовилася ,на шо мені сказали ,що телефони дуже часто ламаються.В результаті на другий день відійшла задня панелька телефону.понесла в магазин сказали ,я ним користувалася несіть на ремонт у СЦ,але як я покористувалася телефоном 2 дні і ремонтувати?за що я платила гроші?Занесла у СЦ,мене питалися чи він на гарантії?я сказала ,що телефону 2 дні.Працівник мені сказав ,що відправить його на експертизу і якщо поломка не з моєї вини то мені мають повернути або гроші або телефон новий,але для висновка експертизи треба чекати 10 банківських днів.Я запиталася в магазині якщо я відправлю його на експертизу і висновок буде що гарантій виробника я не порушила, чи мені повернуть телефон новий ,,на що заступник директора магазину сказав ,що так!!!Принесла їм висновок експертизпи ,що поломка не з моєї винни ,вони сказали ,що направляють до свого СЦ.треба чекати ще 4 дні при чогому говорив мені це знову заступник.(про це раніше ніхто не говорив).пройшло 4 дні я приходжу до них мені кажуть а ми його тільки сьогодні відправляєм ,бо в нас певні дні доставки.(теж ніхто раніше не говорив).В результаті прислали мені висновок про те що в мене не сутєва поломка і мені ремонтуватимуть телефон,а не обміняють.Дзвонила на гарягу лінію там мені з могли відповісти на мої питання з 10 разу.Писала скаргу на ім"я директора,нічого не допомагає.Продавці не кваліфіковані ,Закону України не знають ,ніхто нічого не знає,дізнатися не можуть бо в них офіс в Дніпропеьровську(ми що в кам"яному віці і телефонів неіснує?)Постійно обманюють то телефон вже в дорозі ,то виявляється запчастини нема і його не можуть поремонтувати ,то ще щось ...і постійно нові відмазки.Взамін на мрію,я отримала :зіпсовані нерви,прозчарувалася в людях,і 1,5 місяця очікування на отелефон який досі не приїхав з СЦ.Тому не купуйте нічоготам ,жахливий магазин !!!!

Відповісти:

Василина Неспай,
Василина Неспай, 
Тарас Щадей: (Перехожий)
Не сподобалось
Придбав у Алло планшет, що у Львові в Ашані, за те що зняли з вітрини заплатив 350 гривень, приїхав додому переглянув і виявив кілька зовнішніх ушкоджень, повернувся назад через 12 годин, планшет взяли але 350 не повернули не піду туди ніколи

Відповісти:

Тарас Щадей,
Тарас Щадей, 
Galina Gln: (Перехожий)
Не сподобалось
Купила позавчора два чохли для планшета на проспекті Свободи. Один з них підійшов ідеально, а для другого планшета виявився замалий, тому один чохол вирішила повернути. Виявляеться, длля того, щоб повернути товар, товарного чека недостатньо, вони хотять копію паспорта зробити. На питання, навіщо ім копія паспорта, кажуть, що правила у них такі і більше нічого внятного. Тобто, що відбуваеть далі з тою копіею, залишаеться тільки здогадуватись, або чекати коли ця копія десь вилізе вам боком. Обходьте люди десятою дорогою цю контору.

Відповісти:

Galina Gln,
Galina Gln, 
Ірина Вільде: (Перехожий)
Не сподобалось
халявна кантора,купила в них планшет з вітрини,намагались впарити програмне забезпечення,не погодилась, продавці були злі.Планшет через два дні просто не включився,коли я звернулась в магазин,вони порадили йти в сервісний центр, бо виявили мікроцарапини які самі ж зробили на вітрині,бо за два дні ніяких царапин зробити не встигли....Отже-втрачений час,нерви і місяць без планшета.....

Відповісти:

Ірина Вільде,
Ірина Вільде, 
Вікторія Глушок: (Перехожий)
Не сподобалось
Я купила телефон у Львові на вулиці шпитальній, замовляла його в інтернеті. Мені продавці запропонували встановти хороший антивірус за 100грн, я погодилась, але коли приїхала до дому і поглянула в чек то виявилося що наї телефон samsung galaxy s4 була знижка на 200грн. Продавці мене про це не повідомили, а просто антивірус в чеку вибили не 100 а 300грн. Я розумію що в тому є і моя вина бо я зразу мала в магазині подивитися чи все гаразд з чеком, але справа в тому, що поки мені це все оформили пройшло близько двох годин і я вже нічого не хотіла крім того що б забрати телефон і поїхати до дому. Тепер я розумію чому вони мене так на довго затримали, жаль що не можна фото прикріпити до відгуку я б сфотографувала цей чек. Я думаю пізно їхати і щось вирішувати за цих 200грн. Но можливо хтось прочитає цей пост і буде уважніший в магазині чим я!(((

Відповісти:

Вікторія Глушок,
Вікторія Глушок, 
Ira Shelep: (Перехожий)
Не сподобалось
купили мобільний телефон в магазині ало на вулиці Кропивницького м.Львова.коли забирали спитали працівника все працює так так відповів.в дома перевіряю не працює кнопочка регулювання звуку прихожу на наступний день говорю проблему а мені відповідь ви як дивились шо купляли ... .говорять ідіть по справку в сервісний центер на вулицю Наливайка сходила справку там ніяку не дають прихожу знову в магазин говорять ідіть на туган барановського але шоб вони нічого не розкручували прихожу туди говорять ми мусим розкрутити по іншому ніяк.одним словом купила телефон б.у...((((

Відповісти:

Ira Shelep,
Ira Shelep, 
Придбала в кредит півроку тому в Алло (Кінг Крос) моб.тел. FLY IQ444. Покоритстувалась десь 3 тижні і він мені глюкнув - не включився. В магазині відмовились розбиратись, направили в сервісний центр. Там виявили механічні пошкодження і відмовили в сервісному обслуговуванні. Вартість ремонту (заміна плати та дисплею НОВОГО ТЕЛЕФОНА) рівна половині вартості його!!! Продали БРАКОВАНИЙ телефон (разом із програмним забезпечення за 500 грн.) , а відповідати за це не має кому! Кредит виплатила, телефоном так і не покористувалась!

Відповісти:

Taras Dzundza: (Користувач)
Не сподобалось
Некомпетенті менеджери і недосконалий сайт. Потрібно телефон стандарту CDMA, на сайті є фільтр по CDMA. Подзвонив - сказали, що стандарт CDMA інші телефони і порадили Xiaomi Redmi Note 4 . Прийшов  в салон, добре, що була з собою карта CDMA. Телефон даний стандарт не бачить. Ось така то штука вийшла...

Відповісти:

Taras Dzundza,
Taras Dzundza, 
Роксолана Богач: (Перехожий)
Не сподобалось
Купила планшет шоб дзвонити2джі леново не задоволена балюся гру він загасає а в мене режим сну 1хвилина і так дуже часто хтось дзвоне теж сама історія і як зайду в інтернет тосаме чуму там я беспоняття

Відповісти:

Роксолана Богач,
Роксолана Богач, 
Марічка Лях: (Перехожий)
Не сподобалось
це просто жахливий магазин, обхотьте його стороною, я купила телефон, наступного дня він перестав працювати, не ловить мережу, коли прийшла обміняти мені сказали що там мікро царапина, я просто вшоці, сказали давати на гарантійний ремонт, а звідки там царапина, якщо він був у мене 1 день.

Відповісти:

Марічка Лях,
Марічка Лях, 
Ігор Гренюх: (Перехожий)
Не сподобалось
Хотів придбати леново с820 в розсрочку у Львові,та мані навязують ПО за 599грн інакше ніяк!Чому про це не сказано що По є обовязковим,яке можна безплатно скачати?!Прошу писати всі умови акцій,будьте чесними з людьми!Дякую.Достатньо нас розводити!!!

Відповісти:

Ігор Гренюх,
Ігор Гренюх, 
Здравствуйте. Хочу так же поделиться негативным отзывом о качестве работы продавцов в магазине ( а именно продавца по имени Богдан), который находиться в ТЦ"Кинг Кросс". Придя в магазин,с желанием купить телефон, выбрав необходимую модель и подойдя к кассе, я столкнулась с невозможностью преобрести телефон за сумму, которая была указана на ценнике. Оказалось, что при приобретении данной модели, необходимо также обязательно купить карту памяти , базовые настройки для смартфона, защитную пленку, что в общей стоимости составляло дополнительных 800 грн. После моего отрицательного ответа на покупку дополнительных услуг, и желании приобрести телефон по той стоимости, которая была указана на ценнике, меня уведомили о том, что это просто невозможно, так как это акционная модель и в любом случае необходимо будет приобрести специальный гарантийный пакет, стоимостью 200 грн. Потратив почти сорок минут времени , а также испортив свое настроение и с нежеланием спорить дальше , мне пришлось покинуть магазин, соответственно без покупки.Надеюсь данный отзыв будет учтен и руководством будут приняты необходимые меры для улучшения качества работы персонала и во избежание потери потенциальных клиентов в будущем..
P.S.при просьбе предьявить книгу жалоб, я также получила отрицательный ответ.

Відповісти:

похоже не я одна здесь!!!Ситуации до боли знакомые! Планшет,с дня покупки не прошло и 14 дней,как начал глючить…Пришли в магазин " Алло",продавцы эксперты отказались разорвать договор покупки-продажи,мотивируя,что нужно отправить в сервисный центр…короче,куча менингита! Товар некачественный и об этом не сообщают покупателю.

Відповісти:

Замовив в інтернет магазині фатоапарат з вивозом із їхнього салону, сказали буде через 3-5 днів, чекав тиждень, передзвонив туди куди мав прийти товар, а там про нього нічого не знають і сказали що таке замовлення взагалі не виїжджало з Києва. Звернувся на гарячу лінію сказали що товар буде через два дня, а через ще 4 дня передзвонили, і сказали що нажаль в них немає даної моделі, запропонували іншу, я звісно відмовився. Висновок витратив два тижні часу і свої нерви.Тому не рекомендую в них щось купляти

Відповісти:

Вова Чорний: (Друг довідника)
Сподобалось
хороша мережа магазинів, часто проводять знижки та акції, ввічливий та приємний персонал, ціни середні

Відповісти:

Вова Чорний,
Вова Чорний, 
Хочу купити собі модем і не зна чи варто там купляти?

Відповісти:

Заказала в интернет магазине телефон, а они его прислали по "новой почте" бракованым - не работал звук! Отослала сразу назад, чтобы они мне переслали новый, смартфон - дорогой очень. А они говорят, что будут ремонтировать по гарантии. По какой гарантии, если телефон не б/у?? И за что платить деньги? За заведомо поломаный телефон?! Дело пахнет машенничеством! Обратилась в отдел прав потребителей - так там говорят, что эта фирма людей тисячами "кидает" и с этого живет... Так что связываться не советую!

Відповісти:

Замовив мікрохвильовку Samsung GE83XR, а привезли Samsung GE83X (в чкій інші кнопки на панелі, інструкція на польській мові, замість гарантії - шматок паперу з карлючкою ......)
Дуже паршивий магазин. А товар - напевно контрабас.

Відповісти:

компетентні продавці, привітні, разом підібрали саме те, що потрібно!

Відповісти:

Недавно купила телефон Нокіа 5130с2. Це СУПЕР!!! Те, чого я дійсно хотіла....

Відповісти:

Sergiy Stavkin: (Ревізор)
Не сподобалось
По програмі "алло обмін" оцінили iphone 5s в нормальноу стані в 1500 грн)

Відповісти:

Sergiy Stavkin,
Sergiy Stavkin, 
Ольга Сова: (Ревізор)
Сподобалось
Великий вибір аксесуарів для гаджетів, обслуговування привітне, в магазині  чисто. Крупної техніти тут не брали, тому негативу нема

Відповісти:

Ольга Сова,
Ольга Сова, 
Все би нічого, але продавці явно перегинають палицю із нав'язуванням "свого" програмного забезпечення та безкоштовного обслуговування за 599 грн. Проте, їм так і не вдається пояснити за що саме Ви платите 599 грн.??? За цю суму Вам начебто поставлять все ліцензійне забезпечення, антивірус і все це буде оновлюватися безкоштовно протягом цілого року. Але, скориставшись такою послугою, на телефоні з обіцяного "забезпечення" з'являється ЛИШЕ антивірус (який можна окремо придбати за 150 грн.), всі решта програми, які начебто "поставили" продавці за 599 грн. це ті програми, які можна самостійно скачати та успішно встановити через маркети, які є в кожному телефоні (це такі програми як skype, chrome, reader - цей перелік можна продовжувати безкінечно). Іншими словами, за 599 грн. продавець ставить Вам всі безкоштовні програми, які Ви самі можете собі поставити. Щодо оновлення, то безкоштовні програми оновлюються так само безкоштовно. Треба також відмітити, що коли Ви відмовляєтесь від купівлі всіх цих безглуздих і "лохотроновських додатків", продавці реагують явно невтішно, кривляться, косяться один на одного та роблять такий вигляд, ніби Ви у них щось вкрали. Не виключено також і те, що без купівлі так званих "додатків" омріяний телефон Вам можуть просто не продати: виникнуть певні труднощі, телефон виявиться на кції і продається лише з додатками і т.д.
Окрема історія з цими картками "фішка". Вся сума покупки зараховується на картку "фішка", яка є в продавця. Це відображається в чеку.
Шановна адміністрація, чому Ви ніяк не реагуєте? У ваших салонах хороші ціни на техніку, люди до Вас йдуть для купівлі ДЕШЕВИХ товарів і їм аж ніяк не хочеться платити за "безглузді" та дуже дорогі "додатки" до своєї покупки!!!
Перестаньте робити з людей дурнів!!!

Відповісти:

Лена Колкина: (Користувач)
Не сподобалось
Доброго дня.сьогоні 19,05,2017р я вирішила зробити собі давно омріяний подарунок у Магазині "алло(київстар)" (за адресою м Львів вул Зубрівська) про що дуже шкодую. Мала місце наступна неприемна ситуація: звернулась у цей магазин з наміром купити смартфон Samsung Galaxy A5 2017 A520 gold за ВКАЗАНОЮ НА ЦІННИКУ ЦІНОЮ 10999грн.при оформленні покупки(19.05.17р в 15год40хв!!!) вияснилось, що ціна на ціннику не відповідае дійсності(хтось забув зробити переоцінку, яка мала бути зроблена ще 17,05) нова ціна становить 11999грн. На мою вимогу Консультант магазину відмовився продавати мені товар за ціною вказаною на ціннику даного телефону, аргументуючи це тим, що продавці МАГАЗИНУ "КИЇВСТАР" НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ЗА ЦІНИ.а відповідальність за несвоєчасну зміну ціни несе ДИСТРИБЮТОР "алло". коли я звернулась із скаргою на "алло" Горячая линия: 0-800-300-100 о 16год 29хв оператор Валера(відмовився назвати своє прізвище) некомпетентно відреагував на розгляд моєї скарги з єдиною пропозицією КУПИТИ ТЕЛ ЗА НОВОЮ ЦІНОЮ, бо НІХТО НЕ ВИНЕН ЩО ЦІНУ БУЛО ВКАЗАНО НЕ ВІРНО !!!
Хочу звернути увагу"компаніі алло" що я МАЮ ПРАВО ПРИДБАТИ ТОВАР ЗА ЦІНОЮ ВКАЗАНОЮ НА ЦІННИКУ ТОВАРУ У МОМЕНТ КУПІВЛІ і це не мої проблеми що хтось забув поміняти ціни- ЦЕ МОЄ ПРАВО- Право придбати товар за ціною, вказаною на ціннику, гарантоване мені ч.8 ст.18 Закону України «Про захист прав споживачів».

Мої права порушено внаслідок безвідповідальності продавців чи інших посадових осіб органів торгівлі. А безвідповідальність є наслідком безкарності. Якщо за порушення моїх прав не покарати, то їх будуть порушувати й надалі. Отож,повинен бути покараний продавець або відповідальні органи,на які було покладено відповідальність за КОНТРОЛЕМ ВІДПОВІДНОСТІ ЦІН. Не зайвим буде наголосити Вам про відповідальність за описані порушення, або якщо Ви відмовляється продати мені товар за ціною, вказаною на ціннику!

У вказаному випадку наступає адміністративна відповідальність за ст. 156-1 КУпАП за порушення прав захисту споживачів, яка передбачає накладення штрафу.
Наполягаю на розгляді моєї скарги і усуненні данного правопорушення Відповідно до п. 3 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів» й п. 8 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»  Сподіваюсь на компетентність і порядність компанії "алло", яка дослухаеться і цінує важливість кожного клієнта!

Відповісти:

Лена Колкина,
Лена Колкина, 
Natali Kushniruk: (Друг довідника)
Сподобалось
В магазинах "Алло" можна знайти таку техніку, яка не представлена в жодних магазинах.

Відповісти:

Natali Kushniruk,
Natali Kushniruk,