Алло

1 2 3 4 5
Львів
Вулиця Зубрівська, 27
+38 (066) 406-41-53
Вулиця Стрийська, 30
+38 (066) 406-26-87
Вулиця Шпитальна, 8
+38 (066) 406-34-86
Проспект Свободи, 41
+38 (066) 406-35-47
Проспект Свободи, 1, офіс 3
+38 (066) 406-25-11
Розклад роботи:
день години роботи обід
пн,вт,ср,чт,пт,сб 09:00-19:00 без обіду
нд 10:00-18:00 без обіду
Мобільний салон. Мобільні телефони, аксесуари, ноутбуки, цифрова техніка

Відгуки про Алло:

  • 1 2 3 4 5
    Хотів придбати леново с820 в розсрочку у Львові,та мані навязують ПО за 599грн інакше ніяк!Чому про це не сказано що По є обовязковим,яке можна безплатно скачати?!Прошу писати всі умови акцій,будьте чесними з людьми!Дякую.Достатньо нас розводити!!!
    Немає автора, майже 3 місяці тому
  • 1 2 3 4 5
    Все би нічого, але продавці явно перегинають палицю із нав'язуванням "свого" програмного забезпечення та безкоштовного обслуговування за 599 грн. Проте, їм так і не вдається пояснити за що саме Ви платите 599 грн.??? За цю суму Вам начебто поставлять все ліцензійне забезпечення, антивірус і все це буде оновлюватися безкоштовно протягом цілого року. Але, скориставшись такою послугою, на телефоні з обіцяного "забезпечення" з'являється ЛИШЕ антивірус (який можна окремо придбати за 150 грн.), всі решта програми, які начебто "поставили" продавці за 599 грн. це ті програми, які можна самостійно скачати та успішно встановити через маркети, які є в кожному телефоні (це такі програми як skype, chrome, reader - цей перелік можна продовжувати безкінечно). Іншими словами, за 599 грн. продавець ставить Вам всі безкоштовні програми, які Ви самі можете собі поставити. Щодо оновлення, то безкоштовні програми оновлюються так само безкоштовно. Треба також відмітити, що коли Ви відмовляєтесь від купівлі всіх цих безглуздих і "лохотроновських додатків", продавці реагують явно невтішно, кривляться, косяться один на одного та роблять такий вигляд, ніби Ви у них щось вкрали. Не виключено також і те, що без купівлі так званих "додатків" омріяний телефон Вам можуть просто не продати: виникнуть певні труднощі, телефон виявиться на кції і продається лише з додатками і т.д. Окрема історія з цими картками "фішка". Вся сума покупки зараховується на картку "фішка", яка є в продавця. Це відображається в чеку. Шановна адміністрація, чому Ви ніяк не реагуєте? У ваших салонах хороші ціни на техніку, люди до Вас йдуть для купівлі ДЕШЕВИХ товарів і їм аж ніяк не хочеться платити за "безглузді" та дуже дорогі "додатки" до своєї покупки!!! Перестаньте робити з людей дурнів!!!
    Христина, майже 4 місяці тому
  • 1 2 3 4 5
    Придбала в кредит півроку тому в Алло (Кінг Крос) моб.тел. FLY IQ444. Покоритстувалась десь 3 тижні і він мені глюкнув - не включився. В магазині відмовились розбиратись, направили в сервісний центр. Там виявили механічні пошкодження і відмовили в сервісному обслуговуванні. Вартість ремонту (заміна плати та дисплею НОВОГО ТЕЛЕФОНА) рівна половині вартості його!!! Продали БРАКОВАНИЙ телефон (разом із програмним забезпечення за 500 грн.) , а відповідати за це не має кому! Кредит виплатила, телефоном так і не покористувалась!
    Оля, майже 4 місяці тому
  • 1 2 3 4 5
    Хочу купити собі модем і не зна чи варто там купляти?
    Ксеня, майже 4 місяці тому
  • 1 2 3 4 5
    Побував з сімею в магазині на площі Галицькі 15 вибрали чехол до мобільного телефону. Оплату проводив карточкою FISHKA і готівкою.Продавець консультант взявши карточку довго бігав від одного компютера до іншого який находиться в іншому кутку магазину. Мені було вручено чек з зазначенням імені касира КАСС, і знятою сумою. В вечері відкривши свою персональну сторінку FISHKA я побачив, що з мого рахунку знято ще 16000 б. також магазином АЛЛО. Виявляеться в магазині працюють злодії і давати їм пластикові карточки в руки Категорично не рекомендую, А керівництво, я надіюсь, розбереться з даним інцидентом який відбувся 08.03.2014. В магазині ми були з 15:35 до 15:50
    Ярослав Богданович, майже 4 місяці тому
  • 1 2 3 4 5
    28.02.14р.зайшов в магазин на Пр.Свободи,вибрав телефон,хотів взяти в кредит,та мені почали навязувати різне програмне забезпечення,за 599гр,я відмовився,на що продавець Богдан сказав,що я не можу придбати даний телефон без іхніх програм. ЧОМУ???
    Ігор, майже 5 місяців тому
  • 1 2 3 4 5
    Здравствуйте. Хочу так же поделиться негативным отзывом о качестве работы продавцов в магазине ( а именно продавца по имени Богдан), который находиться в ТЦ"Кинг Кросс". Придя в магазин,с желанием купить телефон, выбрав необходимую модель и подойдя к кассе, я столкнулась с невозможностью преобрести телефон за сумму, которая была указана на ценнике. Оказалось, что при приобретении данной модели, необходимо также обязательно купить карту памяти , базовые настройки для смартфона, защитную пленку, что в общей стоимости составляло дополнительных 800 грн. После моего отрицательного ответа на покупку дополнительных услуг, и желании приобрести телефон по той стоимости, которая была указана на ценнике, меня уведомили о том, что это просто невозможно, так как это акционная модель и в любом случае необходимо будет приобрести специальный гарантийный пакет, стоимостью 200 грн. Потратив почти сорок минут времени , а также испортив свое настроение и с нежеланием спорить дальше , мне пришлось покинуть магазин, соответственно без покупки.Надеюсь данный отзыв будет учтен и руководством будут приняты необходимые меры для улучшения качества работы персонала и во избежание потери потенциальных клиентов в будущем.. P.S.при просьбе предьявить книгу жалоб, я также получила отрицательный ответ.
    Наталия, майже 5 місяців тому
  • 1 2 3 4 5
    похоже не я одна здесь!!!Ситуации до боли знакомые! Планшет,с дня покупки не прошло и 14 дней,как начал глючить…Пришли в магазин " Алло",продавцы эксперты отказались разорвать договор покупки-продажи,мотивируя,что нужно отправить в сервисный центр…короче,куча менингита! Товар некачественный и об этом не сообщают покупателю.
    Анна, майже 9 місяців тому
  • 1 2 3 4 5
    Замовив в інтернет магазині фатоапарат з вивозом із їхнього салону, сказали буде через 3-5 днів, чекав тиждень, передзвонив туди куди мав прийти товар, а там про нього нічого не знають і сказали що таке замовлення взагалі не виїжджало з Києва. Звернувся на гарячу лінію сказали що товар буде через два дня, а через ще 4 дня передзвонили, і сказали що нажаль в них немає даної моделі, запропонували іншу, я звісно відмовився. Висновок витратив два тижні часу і свої нерви.Тому не рекомендую в них щось купляти
    Микола, майже 9 місяців тому
  • 1 2 3 4 5
    Заказала в интернет магазине телефон, а они его прислали по "новой почте" бракованым - не работал звук! Отослала сразу назад, чтобы они мне переслали новый, смартфон - дорогой очень. А они говорят, что будут ремонтировать по гарантии. По какой гарантии, если телефон не б/у?? И за что платить деньги? За заведомо поломаный телефон?! Дело пахнет машенничеством! Обратилась в отдел прав потребителей - так там говорят, что эта фирма людей тисячами "кидает" и с этого живет... Так что связываться не советую!
    Сплошной негатив, майже 9 місяців тому
  • 1 2 3 4 5
    Недавно зайшли з дружиною в магазин на проспекті Шевченка, на перший погляд продавці дуже привітні, ми хотіли взяти 2 тел. в кредит, там була акція, що суму можна було розбити без переплат, попередньо я дзвонив в магазин і це все взнавав і там мені сказали, що можна взяти 2 тел. на один кредит, коли ми прийшли в магазин так ніби і все виглядало, але працівник почав навязувати мені додаткові послуги, мол давайте беріть ще чохол за 550 грн., плівку за 100 з чимось гривень(з поклейкою), ми вам мол софт різний поставимо за + 600 грн. і так дальше, я чітко сказав, що мені нічого не потрібно і, що я просто хочу взяти телефони, працівники почали між собою щось шептатись і вкінці кінців сказали мені що мол на одну людину не можна взяти 2 тел. Одним словом я потратив 1.5 годин в тому салоні і отаке почув вкінці. Я б таких працівників гнав в шию за таке ставлення до кліентів. Точна дата коли я там був - 2.08.2013 року, приблизно 16 - 17 год.
    Андрій, майже 11 місяців тому
  • 1 2 3 4 5
    Замовив мікрохвильовку Samsung GE83XR, а привезли Samsung GE83X (в чкій інші кнопки на панелі, інструкція на польській мові, замість гарантії - шматок паперу з карлючкою ......) Дуже паршивий магазин. А товар - напевно контрабас.
    Samsung GE83XR, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    компетентні продавці, привітні, разом підібрали саме те, що потрібно!
    Христя, майже 3 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Недавно купила телефон Нокіа 5130с2. Це СУПЕР!!! Те, чого я дійсно хотіла....
    Оксі, майже 3 роки тому