Приватбанк

1 2 3 4 5
Львів
Вулиця Драгана, 9
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Стрийська, 85А
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Кос-Анатольського, 2
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Сихівська, 8
+38 (080) 050-00-03
Проспект Червоної Калини, 59
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Зубрівська, 7А
+38 (080) 050-00-03
Проспект Червоної Калини, 36
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Стрийська, 202
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Зелена, 36, офіс 1
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Стрийська, 12
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Богдана Хмельницького, 171
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Наукова, 96Б
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Щирецька, 36
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Княгині Ольги, 106
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Володимира Великого, 35
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Кульпарківська, 174
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Стрийська, 35
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Джорджа Вашингтона, 5
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Дністровська, 1
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Любінська, 104
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Володимира Антоновича, 140
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Івана Горбачевського, 4
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Генерала Чупринки, 71
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Данила Апостола, 11
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Шота Руставелі, 38
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Івана Виговського, 7, офіс 9
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Замарстинівська, 49
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Нечуя-Левицького, 3
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Котляревського, 37, офіс 2
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Липинського, 10
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Степана Бандери, 37
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Липова Алея, 10
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Сяйво, 13
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Городоцька, 98
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Низинна, 
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Остапа Нижанківського, 7
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Пекарська, 26, офіс 1
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Володимира Винниченка, 10
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Староєврейська, 3
+38 (080) 050-00-03
Площа Міцкевича, 6, офіс 7
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Січових Стрільців, 17
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Городоцька, 41
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Гуцульська, 11А, офіс 21
+38 (080) 050-00-03
Проспект Свободи, 49
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Базарна, 11
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Шевченка, 31
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Під Дубом, 12, офіс 8
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Замарстинівська, 49
+38 (080) 050-00-03
Проспект В'ячеслава Чорновола, 95
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Авраама Лінкольна, 10
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Гетьмана Мазепи, 25А
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Поліська, 2
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Шевченка, 388
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Величковського, 4
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Герцена, 4
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Листопадового Чину, 12, офіс 2
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Городоцька, 300
+38 (080) 050-00-03
Вулиця Генерала Чупринки, 36
+38 (080) 050-00-03
приватбанк
Банк. Банківська діяльність. Банківські послуги. Телефон гарячої лiнiї: 0 800 500 003. З'єднання з відділенням в телефонному режимі: 0 800 507 247

Відгуки про Приватбанк:

  • 1 2 3 4 5
    Читайте що підписуєте, оплата кредиту з 1 по 24 і всі саме 24 біжать у відділення оплачувати, створюючи годинні черги ЛЮДИ є термінали в багатьох магазинах адреси шукайте в неті, На рахунок роботи в неділлю, а ви б працювали?
    Немає автора, більше 14 днів тому
  • 1 2 3 4 5
    Крім всього вже написаного додам, що і графік роботи у них розумно придуманий, вигідний тільки для них !!!
    Юля, майже 5 місяців тому
  • 1 2 3 4 5
    Прочитала відгуки... користуюсь приватом біля 6-ти років, мені все підходить, може мені повезло, що тут розумні кубіти сидять. Черги правда -завжди, але все швидко, бо видно знають свою справу. Адрес не пишу, тут і так своїх хватає, а за робочу неділю в банку тільки -ЗА !!!
    Оксана, майже 6 місяців тому
  • 1 2 3 4 5
    жодне відділення не піднімає слухавку , коли до них дзвонять, тугі банкомати , які часто ламаються ! купіть собі інструкції як користуватись телефоном і вчіться!!!!!
    Олег, майже 8 місяців тому
  • 1 2 3 4 5
    Хамське відношення до клієнтів в Приватбанку по вул Любінській
    Марія, майже 9 місяців тому
  • 1 2 3 4 5
    пересилав 1000 грн родичу з банку на Любінській через термінал подав 1010 ( а комісія 5 грн банк не бере тільки не менше 10) термінал запитую де діти решту-вказав свій мобільний отримав квитанцію на 1005 грн а 5 на мобільний так і не прийшли,веду спілкування онлайн вже з 18 жовтня обіцяють розібратися а нічого не роблять. А ще два рази зняли по 94-55 грн по регулярних платежах обіцяли повернути-те саме,от так працює славетний Приват банк
    Петро, майже 10 місяців тому
  • 1 2 3 4 5
    З карточки бакн вкрав 132 грн. Протягом тижня пишу в Приват24 та не онлайн банку, але відповіддя не отримала. Замість конкретної відповіді присилають реклами. Абсолютне знущання, а не обслуговування
    Швець, майже 10 місяців тому
  • 1 2 3 4 5
    Допомогу на дитину півроку давали 10-11 числах місяця, а на даний момент вже 17 число, а грошей так і нема!!! Вчора перекинули 30 грн, тобто було 7, а стало 37!!! Що це за подачка??? де решта 720грн??? Не банк, а фуфел!!!
    Славік, майже 10 місяців тому
  • 1 2 3 4 5
    Не банк, а повна лажа! Обслуговування клієнтів на жахливому рівні! Персонал хамовитий, обіди тривають довше ніж мали б, двері зачиняють перед носом і нагло виставляють клієнта з банку! Що це за неадекват? Жахливо незадоволена послугами банку. Єдиний позитив у тому, що завдяки незадоволенню цим банком я знайшла інший, послугами якого задоволена на всі 100!
    Я, майже 10 місяців тому
  • 1 2 3 4 5
    Намагаюсь взяти кредит на житло в банку. І тут мені заявляють, що у мене є діючий кредитний ліміт у Приватбанку - рахунки в якому закриті в 2007 році, і висока кредитна нагрузка. Без твого відома, без підписання документів, без фактичної наявності паспорта - тобі можуть відкрити Кредитне Карту, про яку ти навіть не знаєш. У Львові є таке відділення на вул. Пекарській 26/1 - де працюють шахраї. А хто користується твоєю карткою - НЕВІДОМО. Можливо навіть самі працівники Банку. ПРИВАТБАНК - ЦЕ БАНК ЯКИЙ ЗАЙМАЄТЬСЯ ШАХРАЙСЬКИМИ ДІЯМИ - ГАНЬБА!!!!!????
    *****, майже 11 місяців тому
  • 1 2 3 4 5
    З кредитним лімітом в них тоже дуріловка. Я не погасив кредитний ліміт на рахунку на 25 число - 3900 грн - підвели клієнти. 26 я вийшов під 0. Банк за цілий місяць повинен би знімати 2% від не погашеної суми(3900), тобто нараховується 24% річних або 2% місячних - це згідно угоди.Це розраховується по формулі 3900*2%/30днів = 2,6 грн щодня повинно би було бути, та банк чомусь знімав 7,3 грн щоденно - це 5,6% місячних або 134,4% річних. Чому так , мені конкретної відповіді не дали...
    Микола, 26.08.2013, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    ОБДУРЮВАЛИ що переказу немає!Мусили довго шукати!Нарешті чекала 3 дні позвонили, що кошти були загубленні і їх найшли ))))За тим пропунували золоту картку(((((((((КАШМАР ПОВНИЙ!
    брихали що переказу немає потім мусили довго шукати!Нарешті чекала 3 дні потім позвонили що кошти були загубленні їх найшли ))))За тим пропунували золоту картку(((((((((КАШМАР ПОВНИЙ!, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Подзвонили мені з ПриватБанку і сказали, що можна відкрити Універсальну картку з лімітом до 25000 грн., перепитав ще раз чи справді так-мене запевнили що я зрозумів правильно.Заїхав в їхнє відділення на Сихові, в перший день не попав(велика черга), на другий день потратив більше години і мені кидають на картку 300 гривень-- кажуть НУ МОЖЛИВО НА ДРУГИЙ МІСЯЦЬ ВАШ ЛІМІТ ПЕРЕГЛЯНУТЬ.... Тепер мушу потратити час шоб поїхати і закрити ту картку
    Михайло, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Подзвонили мені з ПриватБанку і сказали, що можна відкрити Універсальну картку з лімітом до 25000 грн., перепитав ще раз чи справді так-мене запевнили що я зрозумів правильно.Заїхав в їхнє відділення на Сихові, в перший день не попав(велика черга), на другий день потратив більше години і мені кидають на картку 300 гривень-- кажуть НУ МОЖЛИВО НА ДРУГИЙ МІСЯЦЬ ВАШ ЛІМІТ ПЕРЕГЛЯНУТЬ.... Тепер мушу потратити час шоб поїхати і закрити ту картку
    Михайло, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Дуже великі черги,щоб закрити карточку довелось чекати 50 хв.
    Олександр, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    вкрали з рахунку кошти - не хочуть повернути! пояснюють що БЛАГОДІЙНА ДОПОМОГА! Самі знімають без згоди Клієнта!!!
    оксана, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Я все думаю коли вже щось станеться з Приватбанком, такого дурдому я не бачила ще в жодному іншому банку міста. Прийшла сьогодні оплатити китанції за страхові поліси, таке модне відділенна на Стрийській, займає весь шикарний особняк. Заходжу і кажу тьоті в касі, що хочу оплатити 4 поліси готівкою бо маю 1100 грн і один оплатити карткою. Почалося оформення, тьотя поміняла лєнту в касовому апараті, потім взяла рахунки і щось хвилин 20-25 писала, потім взяла гроші, дала здачу і отримала карточку для оплати 5 полісу. І з подивом запитала, а це не наша карточка? я не проведу бо в нас тільки з нашої знімає кошти, я була здивована і запитала, а де ваш банкомат я зніму тоді готівку. Тьотя каже там на вулиці є Россбєрбанк зніміть в них. Пішла зняла, втратила десь хвилин 15-20, вернулася. Даю готівку і отримую ще чек, і туд дивлюся на всіх чеках стоїть штамп банку за 23 січня 2013 року, ну я вже думала, що здурію. Питаю, пані, що це? А вона, йой то я робила зранку звіти і забула переставити дати, я вам зараз передрукую, це зайняло ще 10-12 хв. Більше до тих дебілів не піду. Стратила більше години на оплату 5 квитанцій.
    Оксана, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Вражає не кваліфікованість працівників, як у відділеннях так і на гарячій лінії, нічого окрім інформації опублікованої на сайті не знають. Тай ту шукають на томуж таки сайті по 15-20 хвилин. Телефони окрема розмова, на стаціонарний відділення додзвонився через 2,5 години на що мені відповіли: Гарного Вам дня нажаль я неможу вам нічим допомогти йдіть в якесь там собі відділення. Приват 24 мабуть найкраще, що є в банку. Швидкість переказу коштів 1-2 хвилини навіть в інші банки.
    Олег, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Банк в місті Тетіїв, Київської області. Відділення працює дуже погано. Часто коли ми приходимо спецаілісти не обслуговують клієнтів, спираючись на свою зайнятість. Або взагалі спеціалістів немає на робочих місцях, а просто працюють лише банкомати. Мола того в банку працює рідний брат і сестра. Що строго правилами банку заборонено.
    Павлунько Марта, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    будь ласка ПРИВАТ БАНК ставтесь краще до клієнтів чому не відповідають телефони
    ок, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Я дуже вдячна працівникам Приватбанку що на вул. Кульпарківській174. Обслуговування на високому рівні, прцівники ванку були дуже ввічливі, дали хороші поради, допомогли швидко оформити все що мені було потрібно.Хотіла б подякувати працівникам банку і особливо Остапу Романовичу(вибачте,якщо неправиль запамятала) за хорошу роботу...3квітня 2013р.
    Г. Ольга, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Крадуть гроші з рахунків..Банк зіпсувся.Нараховують шаленні відсотки,недотримуючись терміну кредитування.
    Оксана, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    до якої години працюють приват банк ?
    марія, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    приват24 взагалі зіпсувався, постійно написано "режим ограниченной функциональности", я вже і номери мобільних вислала, і ідентифікаційний номер і номер паспорту, і сказали що все нормально, інформація підтверджнга, але я все одно не можу в віртуальному банку проводити процедури, доводиться йти постійно у відділення
    Вікторія, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Моя знайома отримала лист (Досудову вимогу) з Приватбанку. Дійсно у неї з обєктивних причин існує прострочена заборгованість по кредиту, однак вона її сплачує за наявності коштів. Не мала і не має наміру вчиняти будь-які протиправні дії щодо користування кредитом, а відтак не є злістною неплатильщицею (користувачкою кредитом). Однак вона вирішила щодо змісту даного листа порадитись зі мною, оскільки я є юристом за фахом. Прочитавши лист, я був шокований правовою безграмотністю. Склалось таке враження, що юридичного відділу взагалі у банку не має, або ж працюють безграмотні пенсіонери правоохоронних органів, чи студенти які стояли у черзі за дипломом. Отже шановне керівництво ПОВАЖНОГО бенку, оскільки сам користуюсь Вашими послугами і наразі не засмучений їх рівнем. Посилання у листі на застосування ст. 222 КК України до фізичної особи не припустимо!!!, а щодо ст.220 цього ж кодексу - взагалі є правовою тупістю, оскільки данна стаття виключена з Кримінального кодексу України у 2011 році. Наведіть лад з тими, хто породжує такі безграмотні у правовому сенсі писульками. Проведіть нормальну фахову атестацію зокрема у юридичному відділі і відділі безпеки, тоді поменшає скарг щодо персоналу.
    Юрисконсульт Маестро, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Я шокована хамським відношенням до клієнтів банку. У працівниці відділення, що на вул. Староєврейській, Калітовської Олени відсутня елементарна культура спілкування, рівень інтелекту на тому ж рівні. Судячи по попередніх відгуках, такі екземпляри займають значну частку працівників ПриватБанку
    Зоряна, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    мені клієнт перевів гроші на картку, в приват24 на картці є гроші, а коли знімаєш з банкомата, пише , що нема, що це за банк приторможений
    Ірина, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    ПРИВІТ! довго не міг вирішити в який банк покласти депозит.Велику кількість продивився сайтів з рейтингами та відгуками. Вибрав все таки приватбанк, хоч відгуки про банк не дуже добрі. Коли оформляв депозит не сподобалося: 1) що договір на оформлення вкладу написаний дуже малим шрифтом і на одному аркуші,а докладної інформації про всі умови депозиту,клієнта та банку нема взагалі.2)На запитання, де я можу отримати докладну інформацію, мені відповіли в інтернеті на сайті банку.А якщо людина не має інтернет або похилого віку??? 3)Сказали спочатку дати гроші у касу,а після цього ми будемо далі працювати над оформленням депозиту. Я вважаю,що це не правильно та дуже насторожує! Відношення персоналу до клієнтів добре за адресами Проспект Свободи 49(де оформляв депозит) та Проспект В'ячеслава Чорновола 95(де працівник Пристай Ірина Миронівна надала мені інформацію про мій депозит).Маю надію,що все буде бобре,чого бажаю і ВАМ!
    barocco, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Про черги я мовчу... власне не бажаю туди приходити АЛЕ... Є одна перевага приват-банку - це приват24. Дуже потрібна штука і корисна, шкода інші банки такої послуги немають... хоча... інколи ці транзації так інтересно (з глюками з затримками, з різними непонятками) відбуваються... що доведуть просто до інфаркту. Он-лайн чат працює, скажемо так... на всі 100% вони не помагають але хоч розяснюють ситуацію... більш/менш... хотілось би краще і що основне - ШВИДШЕ, бо ці чати затягуються на 40-60 хв а то й довше...
    myroslav, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    обіт в них довший ніж має бути ще й працівники нахаби це на Левандівці вул.широка
    Галина, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    пів року тому заплатила за комунальні послуги у Приватбанку.але кошти так і не надійшли до кумонального пидприемства.Списки платників явно бачила на рздруковці у підприємстві ,рахунок на ньому не зафиксований Була у банку там сказали що все ніби добре.Що робити?Де звертатись.
    оксана, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    ну,що за хамство не відповіли по жодному номеру телефона
    клієнт банку, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Телефони не відповідають дійсності,на загальний номер важко дозвонитись. Самі працівники не можуть надати правдиву інформацію про сплату залишку. Коли сплачуєш ту суму яку вони кажуть- через місяць вилізає борг за користування. Мені так догодили у відділенні біля вулиці Підвальної.
    Тіна, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    ціла процедура додзвонитися до банку-натисніть один,натисніть два і т.д.в кінцевому результаті працівник банку не може підійти до телефону і пропонують самому зайти у філію-це просто неподобство і хамське відношення до клієнтів
    Анна, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Приват банк це найбільша афера в Україні при помилковому списані коштів з моєї картки гроші не хочуть повернути при тому що є нормативні акти які кажуть їх не стосується мусів через адвоката писати заяву в нацбанк і тоді аж кошти повернули але пройшло приблизно 20 днів. Найгірший банк - це ПриватБанк
    Bo, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    а телефони для чого тут написані ,що просто так- майже всі не існуючі!!!!!!!!!!!!!!!
    Мар"яна, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    зіпсувався банк повністю в обслуговуванні в 1 чергу телефони не відповідають шефруються ніби то ближче до людей а насправді...бояться людей від яких живуть
    клієнт, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Черги дуже великі, чекати доводиться довго! Ще й крім того деякі спеціалісти тикають мишкою: "Ой, шо то не то...! Починаємо з початку!" і тому подібне. П.С. Хоча дивує наклейка на дверях з головою правління, де пише чи задоволені Ви якісю обслуговування? Звичайно, що ні((((
    PoliRom, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Підключили послугу "копілка", зняли без моєї згоди з основного рахуну(а в мене кредитка) більше 100 грн.Коли звернулася на Зелену,98 просиділа дуже довго в очікуванні, що начальник відділення знайде причину. На слідуючий день зателефонувала на "гарячу" лінію, де мені все пояснили. Я знову звернулась на Зелену,98 - безрезультатно ... Збираюся підійти ще,вже в 4-ий раз.Крім того, в магазинах продавці часто збирають гроші не з бонусного, а з кредитного рахунку, навіть, якщо попереджаеш, що з бонусного. Незручне обслуговування в банку -постійні черги.
    Олена, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Приватбанк на Гордоцькій 98 , біля вул Короткої, працює з обідньою перервою. Обслуговування погане. Черги!!! Тарифи на обслуговування постійно збільшуються!!!
    ТзОВ, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Оплачуючи послугу 3МОБ у ПриватБанку (вул Січових Стрільців) 17.10.1012р час 10 год.07-08 сек.Термінал TS201523 провів дві спроби, перша, при якій набрав вірний моб. номер 091350408 перерахунка не зробила через те, що я незавершив повну процедуру пересилання коштів, проконсультувавшись із мененджером банку набрав той же номер однак ЧОМУСЬ у терміналі він виявися іншим. Я припускаю, що я міг помелитись, однак не виключаю втручання у редагування номера сторонніх осіб. Коли виявилось, що такого номера у системі 3МОБ не і гроші не переслані й залинаються у банку, мені запропонували замість того щоб їх переслати на вірний рахунок, їх отримати, а щоб отримати зробити картку банку, коли я прийшов за годину з паспортом і інд.кодом, виявилось, що її неможливо зробити, бо не працює камера фотоаю не скоріше як за тиждень. Тож хочу спитатись, чи це професіонально з боку банку, чи не забагато випаене просто ошукують. Якщо керівництво банку хоче розібратись в даній ситуації, підримати добрим його репутації, і кінець-кінцем повернути клієнту гроші, я можу з ВАМИ налагодити подальший контакт за телефоном 067 8111 311 Василь Володимирович.
    Василь Володимирович, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    На Широкій (Левандівка) постійно довжелезні черги- 1,5 години вистоятись, щоб проплатити- це абсурд.Чому нічого не робиться з боку керівництва.Адже вже так багато звернень від людей???
    Мира, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    а що за маячня якась ніде ніхто небере трубку!!!!!Позор ПРИВАТ БАНКУ за таке ставлення до клієнтів !нікого ні про що неможна нігде запитатися !ПОЗОР ДАНКУ!!!!
    зенон, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Почитала відгуки - і бажання звернутись до цього банку ВІДПАЛО САМО СОБОЮ!
    Ольга, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Сьогодні цілий день не можу оплатити рахунок!(((Не працює програмка! Насправді жахливе обслуговування!!!
    Наталя, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    ЖАХ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! НА ЖОДНОМУ ВІДДІЛЕННІ НЕ ПІДНІМАЮТЬ ТЕЛЕФОН.... Потенційного клієнта втратили - потрібно було дізнатись про умови Авалювання Векселів.((((((((((
    ІРИНА, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    яому тут написано що у відділеннях обіду немає, коли туди приходиш, то вони виставляють з банку, закривають перед носом двері і кажуть що в них обід- хамське ставлення, тут я згідна на всі 100%
    клієнт, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    не працюе терминал по вул стрийський 57
    ирина, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    По якій причині працівники банку неможуть підійти до телефона,я просто в шокі.Що мені лишати дитину хвору саму в дома і іти самі,УЖАС.Ви хотяб поставте людину якаб відповідала на телефон.
    Кристина, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Ащо це за новина?????? Телефонів у відділеннях тепер немає????? У всіх нормальних банках є телефони, і якщо ти клієнт банку - можна замовити виписку, довідку і т.д. А тут виходить треба два рази їздити і в чергах стояти. Зарплатних карток головне пораздавали, весь ринок під себе підімняли, а хочете тепер обслуговування - НАТЕ ВАМ обслуговування свинське!!! Завтра йду забирати звідти зарплатну карту - надоїло вже
    ***, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Бездарнішого обслуговування ніж у відділенні на Кос-Анатольського не бачила ніде!!!За пів години до кінця робочого дня припиняється обслуговування клієнтів,яким потрібно приділити більше 10 хв! У 9 з 10 випадків в дівчат,що працюють з депозитами поганий настрій,а це означає що в свою сторону ви отримаєте суцільне фе-кання,фу-кання!!!НАЙБІЛЬШЕ МЕНЕ ВРАЖАЄ ЇХНЯ ФРАЗА :"НЕ ЗНАЮ,РОБІТЬ СОБІ ЩО ХОЧЕТЕ". Це як розуміти????? Інша справа це обслуговування у відділенні на вул.Під дубом.Персонал завжди привітній,допоможе вирішити будь-які проблеми і завжди радо надасть консультацію.І якщо ви прийдете за 5 хв до кінця робочого дня вам завжди нададуть кваліфікаційне обслуговування,навіть якщо це займе 30 хв.
    клієнтка банку, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Обслуговування просто нестерпне! Особливо - при роботі з пенсіонерами. Черги - великі. Постійно зависає система. Без нервів не обходиться жоден візит до банку. Робіть щось!
    Ірина, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    Надзичайно проблемний банк!!!!Постійно зависає програма!!!!!В неті неможливо на сайт зайти,перевірити рахунок.
    оля, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    протягом 1 години намагались додзвонитись у філію на вул. Зеленій, ніхто не бере трубку!!!
    Галя, 1 рік тому
  • 1 2 3 4 5
    У відділення на Кн. Ольги, 106 додзвонилась одразу - термінали там є поза банком, у Цумі їх 3 штуки і вони доступні у години роботи ЦУМу
    Марія, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    гіршого банку не зустрічав.Телефони не працюють принайнмі ніхто ніколи не піднімає, постійні черги!Єдиний плюс багато віділень але мінусів у сто раз більше!!!
    Тарас, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Ні один телефон не відповідає!!! Їх наптсали для краси?????
    svv, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    zoden telefon ne vidpovidae
    khrystyn, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    ТАКИЙ ПОГАНИЙ БАНК І ВСІ ТУДИ ІДУТЬ.
    ANTELORD, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    олбслуговування просто г.... дозвонитись у відділення з 12.00 до 14.30 нереально
    клієнт банку, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Дозвонитись нереально!!!! Це просто жах! Працівники зовсім не вміють оперативно працювати -одного клієнта обслуговують мінімум годину...
    dana, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Додзвонитись не реально Працівники банку хамлять по телефону На прохання надати телефон гарячої лінії кинули трубку Ставлення до кліе6нтів ніяке.
    Михайло, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    згоден графік роботи поганий .Хоч-би в центрі одне відділення працювало в суботу .
    орест, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Графік роботи банку ніякий..Коли потрібно комусь переслати гроші це для мене велика проблема, так як я на роботі з 9 до 6 точно так само як і працює банк, а на вихідних банк теж вихідний, графік не продуманий для людей загалі, хоча б продовжили роботу банку на 1 годину або зробили б суботу робочу до обіду
    Юра, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Дуже погано, що сьогодні неділя і жодне відділення приватбанку у Львові не працює...
    наталя, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    ПриватБанк у Львові це самий поганий, проблемний банк. Працівники банку клієнтів не чують, вимагають додаткові документи і ставлять умови не передбачені інструкцією Національного банку України. Ми як юридична особа затратили вже 1 місяць часу на закриття поточного рахунку, поки що не закрили. Раджу добре подумати перш ніж починати співпрацю з ПриватБанком.
    Наталя, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    У відділеннях постійно довжелезні черги. Кіоски для самообслуговування в 8 випадках з 10 переповнені і не приймають кошти або простоне працюють. В касу черга. ДУУУУЖЕ часто зависають комп"ютери,- зробіть щось. Це не приваблює клієнтів, а лише нервує. Додзвонитись не можливо!!! От тепер ще й відділення на Червоної Калини закрили. Про Приват 24 окрема історія. Три рази ввожу звичний пін код,- пише, що не правильно. Змінюю, на той самий :),- зайшла. Але зняло 2 грн. Гарно заробляєте. Так з кожного клієнта хоча б раз на місяць і можна жити...
    Людмила, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Постійно ламаються автомати для самообслуговування. Черги величезні. Не завжди чисті приміщення. оцінка негативна. Єдиний плюс кредитка працює по всьому світу.
    Олена, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Додзвонитись не можливо нікуди!!!Трубку взяли і приділили увагу тільки у відділенні на пр.Свободи!А до того було 8 спробдзвонила по різним відділенням!!!
    Ольга, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    черги кілометрові! обслуговують дуже довго і не якісно!!! гіршого банку не зустрічав!!!!!!!!!
    володя, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Відділення Вул.Городоцька,41
    Аліна, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Зайшовши декілька раз саме в це відділення банку,тепер при потребі я завжди заходжу сюди,в якому районі міста не була б,тому ,що знаю,що до мене віднесуться ввічливо,з повагою,з теплом!!!!Вперше мені так сподобався персонал,і коли б я туди не зайшла,завжди вийду звідти з хорошим настроєм!!!!Дякую працівникам цього відділення за їхню роботу,відношення до клієнтів!!!Аби завжди так було,тримайте марку!!!
    Аліна, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    До жодного з відділень неможливо додзвонитися!!! Термінова потрібна інформація. ніхто не може її надати. ЖАХ!!!!
    Олена, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Обслуговування жахливе, черги довжелезні, це гірший банк у Львові!
    Оля, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Супер обслуговування - перший раз до мене віднеслись по-людськи. Замість стояти у довжелезній черзі керівник відділу ПРиватбанку у м.Львові Філіпович Олександра Степанівна допомогла мені, зробивши це у 10раз швидше) Ріспект ;)
    Ірина, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    банк потужний, а кількість касирів по мінімуму. Це завжди створює великі черги до кас.
    Володар, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    черги кілометрові! обслуговують дуже довго і не якісно!!! гіршого банку не зустрічав!!!!!!!!!
    ***, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Відділення Приватбанку на Дністерській,1 не відділення банку а базарна будка. Касир всіх знає. Приходить Маня, Ваня,... Вона обслуговує їх без черги а їншим вона немає часу порахувати гроші. Надурює людей ї навіть не червоняє і не вибачається.
    Люба, майже 2 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    У суботу відділення працюють,зокрема Кн. Ольги 106.Звичайно зручніше для клієнтів було б зробити неділю робочим днем,тим більше,що ресурс у Приватбанка величезний
    ksena, майже 3 роки тому
  • 1 2 3 4 5
    Чому жодне з відділень Приватбанку Львова не працює в суботу чи неділю? Це створює незручності клієнтам, на відміну від деяких інших міст України, в яких окремі відділення працюють навіть у неділю.
    сонце, майже 3 роки тому