Відповіді на популярні запитання

Тема у розділі 'Обговорення сайту', створена користувачем Alexandr Zapolskyi (Ревізор), 3 січ 2018.

  1. Alexandr  Zapolskyi (Ревізор)

    Alexandr Zapolskyi (Ревізор) Administrator Команда форуму

    Реєстрація:
    13 бер 2017
    Повідомлення:
    4
    Симпатії:
    0
    Бали:
    1
    Стать:
    Чоловіча
    Сайт:
    В яких містах діє бонусна система?
    На даний момент бонусна система діє у Львові, Тернополі і Хмельницьку.


    Чи можна замовити бонуси в іншому місті?
    Так, для цього потрібно мати відповідний статус у даному місті.


    Як формується статус у різних містах?
    Статус формується у різних містах індивідуально, відповідно до топу та вашого розташування у рейтинговій таблиці саме цього міста.


    Як часто оновлюються бонусні пропозиції?
    Бонусні пропозиції оновлюються кожного тижня. Тому слідкуйте за появою нових бонусів у своєму кабінеті і не пропустіть можливість замовити їх.


    На коли можна бронювати бонуси?
    Найближча дата на яку ви можете забронювати бонус - це наступний день після його замовлення.Тому будьте завчасними і робіть своє замовлення заздалегідь.


    Як часто можна замовити бонуси?
    Бонуси можна замовляти щотижня після їх оновлення або з наступного дня після використання бонусу. Що це означає? Наприклад, якщо бонусна пропозиція була замовлена 3 січня, а використана 15 січня, то користувач може замовити наступний аналогічний бонус з 16 січня. Але, таке обмеження діє лише на однакові бонусні пропозиції, тобто двічі на тиждень в кіно сходити не можна, але можна піти і в кіно, і в аквапарк.


    Як дізнатись, що бонус заброньований?
    Для того, щоб дізнатись, що замовлений бонус вже заброньований і можна сміло його використовувати, потрібно отримати лист з підтвердженням про його бронювання на вашу електронну пошту.


    Куди звертатись, якщо виникли проблеми при замовленні бонусів?
    Ми завжди стараємось покращувати наш сервіс і будувати довірливі відносини з користувачами сайту. Тому, якщо у вас виникають проблеми при замовленні чи отримані бонусів, обов'язково зверніться у відділ по роботі з користувачами інтернет - порталу list.in.ua за адресою 21@list.te.ua. Якщо питання термінове телефонуйте за номером (093) 03 444 56. Ми завжди раді допомогти вам!


    Як часто оновлюється статус?
    Статус оновлюється 1 раз на добу, тому якщо ви отримали достатню кількість балів для підвищення свого статусу, а він залишається незмінним, не хвилюйтесь, на наступний день ви отримаєте актуальний статус.


    Як дізнатись скільки потрібно балів до наступного статусу?
    Для того, щоб дізнатись скільки балів необхідно для отримання вищого статусу, потрібно в особистому кабінеті користувача зайти в рейтингову таблицю і проаналізувати скільки балів не вистачає вам до наступного статусу.


    Чи закріплюється статус назавжди?
    Оскільки статус формується на основі топу користувачів, який є динамічним і постійно змінюється, тому набутий вами статус не закріплюється назавжди і може як підвищитись, так і знизитись.


    Чому мій рейтинг зменшується?
    Ваш рейтинг може зменшуватись по декількох причинах. По-перше, за дизлайк до вашого відгуку ви отримаєте “-1” до рейтингу. Тому в ваших інтересах писати правдиві, об’єктивні та інформативні відгуки. По-друге, кожен лайк має свій “термін дії” - 1 рік. Це потрібно для того, щоб в топі завжди відображались лише актуальні відгуки.


    За негативний відгук теж отримуєш “+1” бал до рейтингу?
    І позитивні і негативні відгуки публікуються на нашому сайті, оскільки List – це перш за все чесні та актуальні відгуки до усіх підприємств. Тому, як і за позитивні, так і за негативні відгуки ви отримуєте “+1” до рейтингу.


    Хто такі підписники і де вони беруться?
    Підписники - це люди, які слідкують за новинною стрічкою іншого користувача і можуть реагувати на неї. Зазвичай підписники - це ваші друзі з Facebook, або люди, які підписались на вас особисто.


    Як можна підписатись чи відписатись від іншого користувача?
    Для того, щоб підписатись чи відписатись від іншого користувача потрібно зайти в його особистий кабінет, під аватаркою знайти кнопку “підписатись” чи “відписатись” і натиснути на неї.


    Де можна ставити лайки (палець вгору)?
    Лайки іншим користувачам можна ставити у власній стрічці відгуків або на сторінці підприємства.


    Які фотографії можна завантажувати у відгуки?
    У відгуки можна завантажувати лише власні фото, які безпосередньо стосуються даного підприємства, хорошої якості. Не можна виставляти фото з інших ресурсів або які не несуть інформативного змісту до вашого відгуку про дану організацію.
     
    Останнє редагування: 5 січ 2018

Поділитися цією сторінкою