Відповіді на популярні запитання

Тема у розділі 'Обговорення сайту', створена користувачем Alexandr Zapolskyi (Ревізор), 3 січ 2018.

  1. Alexandr  Zapolskyi (Ревізор)

    Alexandr Zapolskyi (Ревізор) Administrator Команда форуму

    Реєстрація:
    13 бер 2017
    Повідомлення:
    9
    Симпатії:
    3
    Бали:
    3
    Стать:
    Чоловіча
    Сайт:
    В яких містах діє бонусна система?
    На даний момент бонусна система діє у Львові, Тернополі, Хмельницькому, Івано - Франківську та Одесі.


    Чи можна замовити бонуси в іншому місті?
    Так, для цього потрібно мати відповідний статус у даному місті.


    Як формується статус у різних містах?
    Статус формується у різних містах індивідуально, відповідно до топу та вашого розміщення у рейтинговій таблиці саме цього міста.


    Як часто оновлюються бонусні пропозиції?
    Бонусні пропозиції оновлюються кожного тижня. Тому слідкуйте за появою нових плюшок у своєму особистому кабінеті на сайті і не пропустіть можливість замовити їх.


    Як часто можна замовити бонуси?
    Бонуси можна замовляти щотижня після їх оновлення або з наступного дня після використання бонусу. Що це означає? Наприклад, якщо бонусна пропозиція була замовлена 3 січня, а використана 15 січня, то користувач може замовити наступний аналогічний бонус з 16 січня. Але, таке обмеження діє лише на однакові бонусні пропозиції, тобто двічі на тиждень в кіно сходити не можна, але можна піти і в кіно, і в аквапарк.


    На коли можна бронювати бонуси?
    Найближча дата на яку ви можете забронювати бонус - це наступний день після його замовлення.Тому будьте завчасними і робіть своє замовлення заздалегідь.


    Як дізнатись, що бонус заброньований?
    Для того, щоб дізнатись, що замовлений бонус вже заброньований і можна сміло його використовувати, потрібно отримати лист з підтвердженням про його бронювання на вашу електронну пошту.


    Куди звертатись, якщо виникли проблеми при замовленні бонусів?
    Ми завжди стараємось покращувати наш сервіс і будувати довірливі відносини з користувачами сайту. Тому, якщо у вас виникають проблеми при замовленні чи отримані бонусів, обов'язково зверніться у відділ по роботі з користувачами інтернет - сайту list.in.ua за адресою 28@list.te.ua. Якщо питання термінове телефонуйте за номерами:

    Наталя Іванів: (099) 325 03 29
    Горбатюк Інна: (097) 750 51 73; (097) 867 13 67


    Ми завжди раді допомогти вам!


    Як дізнатись скільки потрібно балів до наступного статусу?
    Для того, щоб дізнатись скільки балів необхідно для отримання вищого статусу, потрібно в особистому кабінеті користувача зайти в рейтингову таблицю і проаналізувати скільки балів не вистачає вам до наступного статусу.


    Чи закріплюється статус назавжди?
    Оскільки статус формується на основі топу користувачів, який є динамічним і постійно змінюється, тому набутий вами статус не закріплюється назавжди і може як підвищитись, так і знизитись.


    Чому мій статус зменшується?
    Ваш рейтинг може зменшуватись по декількох причинах. По-перше, активність інших користувачів, які пишуть більше відгуків і відповідно “переганяють” вас в таблиці. По-друге, кожен лайк має свій “термін дії” - 1 рік, після чого зникає і відповідно кількість балів в рейтингу знижується та статус падає. Це потрібно для того, щоб в топі завжди відображались лише актуальні відгуки.

    Чому мої бали пропадають (зменшується рейтинг)?
    Даний момент також пов'язаний з декількома факторами. Перший з них був описаний в попередньому запитанні: кожен лайк має свій “термін дії” - 1 рік, після чого зникає і відповідно кількість балів в рейтингу знижується. Другий вагомий фактор полягає в тому, що ми завжди боремось з зловживаннями та накруткою рейтингу, тому ми блокуємо фейкових користувачів. Відповідно після їх блокування всі їх лайки іншим користувачам автоматично анульовуються.

    За негативний відгук теж отримуєш “+1” бал до рейтингу?

    І позитивні і негативні відгуки публікуються на нашому сайті, оскільки List – це перш за все чесні та актуальні відгуки до усіх підприємств. Тому, як і за позитивні, так і за негативні відгуки ви отримуєте “+1” до рейтингу.


    Хто такі підписники і де вони беруться?
    Підписники - це люди, які слідкують за новинною стрічкою іншого користувача і можуть реагувати на неї. Зазвичай підписники - це ваші друзі з Facebook, або люди, які підписались на вас особисто.


    Як можна підписатись чи відписатись від іншого користувача?
    Для того, щоб підписатись чи відписатись від іншого користувача потрібно зайти в його особистий кабінет, під аватаркою знайти кнопку “підписатись” чи “відписатись” і натиснути на неї.


    Де можна ставити лайки (палець вгору)?
    Лайки іншим користувачам можна ставити у власній стрічці відгуків або на сторінці підприємства.


    Які фотографії можна завантажувати у відгуки?
    У відгуки можна завантажувати лише власні фото, які безпосередньо стосуються даного підприємства, хорошої якості. Не можна виставляти фото з інших ресурсів або які не несуть інформативного змісту до вашого відгуку про дану організацію.


    Що робити, якщо відразу не отримав лист про підтвердження бронювання бонусу?
    Найпізнішою датою отримання підтверджуючого листа про бронювання бонусу є друга половина дня за день до використання бонусу (якщо бонус замовлено на ранок)

    або перша половина дня в день використання бонусу (якщо бонус заброньований на вечір). Ми ретельно опрацьовуємо всі бонуси і не забуваємо про вас навіть у вихідні. Тому, не потрібно хвилюватись, якщо ви не отримали відповідь відразу. Це означає лише те, що ваш бонус в процесі опрацювання.


    Як можна отримати відразу 20 балів до рейтингу?
    На сайті діє рубрика - “Вибір редакції”. Це означає, що найвдаліші відгуки оцінюються у вигляді бонусу: + 20 балів до рейтингу. Для цього потрібно написати розгорнутий, інформативний, цікавий та корисний відгук, вказавши в ньому про інтер’єр, екстер’єр, цінову політику, обслуговування, плюси та мінуси підприємства. Також додати фото, що зробить ваш відгук повноцінним.

    Чому мій кабінет на list.in.ua заблокували? (кого ми вважаємо фейковими користувачами)

    Оскільки авторизація на list.in.ua відбувається через Facebook, тому кожен особистий кабінет користувача проходить перевірку. Якщо на сторінці в Facebook немає жодної активності, справжніх фото, живої взаємодії з іншими людьми, тобто неможливо ідентифікувати особу, то такі користувачі не допускаються до написання відгуків і замовлень бонусів. Кабінет такої людини вважається фейковим і блокується.

    Іншими причинами блокування можуть бути:

    • зловживання у вигляді продажу або розігрування бонусів на інших сайтах;

    • накрутка рейтингу;

    • спам у вигляді дублювання або копіювання відгуків з інших ресурсів.


    Замовляти бонуси можуть лише особи, які досягнули повноліття!
     
    Останнє редагування: 9 лип 2018

Поділитися цією сторінкою